וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה בגביע המדינה מול האקסית? איתי בן חמו חתם בבני סכנין

23.1.2024 / 21:11

הבלם הצעיר ששיחק בשנה וחצי האחרונות בהפועל ניר רמת השרון, הושאל ממכבי תל אביב לקבוצתו של סלובודן דראפיץ'. יהיה בסגל ביום שישי?

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בני סכנין מנסה לחזק את הסגל משמעותית עד סגירת חלון ההעברות, לאור העובדה שהסגל שעומד לרשות סלובודן דראפיץ' קצר מאוד והשחקנים כבר על אדי הדלק האחרונים לאור לוח המשחקים הצפוף זה חודש וחצי. אחת העמדות שחיפשו בסכנין יותר מכל הייתה בלם שיוכל לסייע לחלק האחורי ומי שחתם הערב (שלישי) זהו איתי בן חמו, שהצטרף בהשאלה עד תום העונה ממכבי תל אביב.

בן חמו שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-22, הושאל ממכבי תל אביב להפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית כבר בעונה שעברה ובגרונדמן שיחק בשנה וחצי האחרונות. הוא היה שחקן הרכב ברמת השרון, אולם כעת עבר בהשאלה כאשר לבני סכנין תהיה אופציה להשאירו בסגל שלה גם בעונה הבאה כמושאל.

איתי בן חמו חותם בבני סכנין, לצד סוכנו עידן בן אבו והיו"ר מוחמד אבו יונס. בני סכנין, אתר רשמי
לראשונה בליגת העל. בן חמו עם סוכנו בן עידן בן אבו והיו"ר אבו יונס/אתר רשמי, בני סכנין

בן חמו החל את דרכו במחלקת הילדים של הפועל עוד השרון, המשיך למכבי פתח תקוה ובגיל נערים ג' הצטרף למכבי תל אביב. הוא עלה עד לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וכמו רבים אחרים הושאל לבית"ר תל אביב/בת ים בעונת 2021/22, אז הקבוצה עוד הייתה בליגה הלאומית. כאמור, בשנה וחצי האחרונות שיחק בהפועל ניר רמת השרון וכעת ינסה לתקוע יתד בקבוצתו הראשונה בליגה הבכירה.

יש לציין שהבכורה של בן חמו עשויה להיות ביום שישי הקרוב בשעה 14:00 בגביע המדינה מול האקסית מרמת השרון, שתתארח בסכנין במסגרת סיבוב ח'.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully