וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור, הרגלנד שלי חזר: יריב ותיק מחכה להפועל ירושלים באתונה

23.1.2024 / 16:13

האדומים יפתחו ברביעי (19:30) את הטופ 16 של ליגת האלופות במשחק חוץ קשה מול פריסטרי, עם ואסיליס ספאנוליס על הקווים וג'ו רגלנד בעמדת הרכז. האם איליאס קאנדזוריס ירשום בכורה חיובית בארץ הולדתו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

הנציגות הישראליות באירופה נתקלות לא פעם בזרים ששיחקו בעבר בליגת העל, אבל ספק אם יש אחד שהפועל ירושלים הייתה מעדיפה להימנע ממפגש מחודש איתו כמו עם ג'ו רגלנד. אקס הפועל חולון והפועל אילת, שמשחק כיום בפריסטרי, יחכה לאדומים מחר (רביעי, 19:30) בפתיחת הטופ 16 של ליגת האלופות.

רגלנד היה חתום לאורך שלוש השנים החולפות על כמה תצוגות ענק מול הירושלמים. במדי חולון היו לו 30 ו-40 נקודות בניצחונות בארנה, ועוד שלושה משחקים של 20 נקודות. תחילת דרכו אצל ואסיליס ספאנוליס לא הייתה קלה ובשלב מוקדם של העונה אף נפוצו שמועות ודיווחים כי מעמדו בקבוצה אינו בטוח, אבל עם הזמן הוא התאקלם והשתלב לחלוטין.

בסדרת הפלייאין מול ריטאס וילנה, רגלנד היה גורם מרכזי בסוויפ היווני, כשצלף 42 נקודות בשני המשחקים. והכי חשוב: גם בגיל 35, הוא עדיין מחזיק בתואר מלך האסיסטים של המפעל האירופי עם 9.4 בממוצע (12.5 נגד הליטאים).

ג'ו רגלנד. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
יריב שסיפק תצוגות ענק מול הירושלמים. רגלנד/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

יתרון אחד בוודאי יהיה לירושלים במשחק הזה: היכרות מעמיקה של המאמן. רצה הגורל, ודווקא בהופעת הבכורה שלו עם קבוצתו החדשה ב-BCL ישוב איליאס קאנדזוריס לאתונה. "ראיתי כמעט את כל המשחקים של פריסטרי העונה, וזו קבוצה מאומנת שיש לה היררכיה", החמיא היווני לספאנוליס. "אבל אם נטעה ונתמקד בשחקנים כיחידים, זה יהיה ערב ארוך מאוד".

היריבה היוונית נמצאת במומנטום מצוין, וניצחה בשבעה משמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות - כשהיחידה שהצליחה להכניע אותה הייתה פנאתינייקוס. היא מדורגת במקום השלישי בליגה היוונית, אחרי פאו ואולימפיאקוס, והאדומים ישמחו לקבל מולה בחזרה את זאק הנקינס הישן והטוב, שעומד העונה על 9.6 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בלבד בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully