וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר החליט לפרוש מכדורגל בסיום העונה

23.1.2024 / 11:10

חלוץ הפועל פתח תקוה הבהיר לחבריו לקבוצה שמבחינתו הישארות בליגה היא עוד הישג גדול בקריירה. יתלה את הנעליים בגיל 37

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב בחוץ מול הפועל פתח תקוה/ספורט1

איתי שכטר החליט לפרוש בתום העונה. החלוץ בן ה-36 קיבל החלטה סופית והבהיר לאנשי הפועל פתח תקוה שיעשה הכל כדי שבעונת הפרישה שלו הוא ישאיר את הקבוצה בליגת העל. שכטר היה אחד החלוצים הבולטים בכדורגל הישראלי ב-15 השנים האחרונות, לבש את מדיהן של כל הקבוצות הגדולות, שיחק באירופה ורשם 27 הופעות בנבחרת ישראל.

שכטר אמר גם לחבריו לקבוצה שהוא נחוש מאוד להשאיר את הפועל פתח תקוה בליגה כדי לרשום עוד הישג מבחינתו. הוא עדיין לא החליט מה לעשות לאחר הפרישה, אך ההערכה היא שיישאר בכדורגל - או בתפקיד מקצועי, או בתקשורת. החלוץ הוותיק סחט מחמאות כששימש פרשן במהלך המונדיאל לפני שנה.

החלוץ שבתום העונה כבר יהיה בן 37, הבהיר בשיחות עם חבריו שלא יקבל החלטה בשלב זה על עתידו ויתמקד במאבקי ההישארות של הקבוצה ורק לאחר מכן יעסוק בעתידו ביום שלאחר הפרישה.

איתי שכטר הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
לפני שלב הסיכומים יש מטרה: להישאר בליגה. שכטר/ברני ארדוב

שכטר התחיל את הקריירה בהפועל נצרת עילית ואחריה שיחק גם במכבי נתניה, הפועל תל אביב (שתי קדנציות), מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע והפועל פתח תקוה. בתווך שיחק בחו"ל במדי קייזרסלאוטרן, סוונסי ונאנט.

הוא זכה עם הפועל תל אביב באליפות ושני גביעים, עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות וגביע ועם הפועל באר שבע בגביע. בנוסף זכה עם קבוצותיו שלוש פעמים באלוף האלופים ופעמיים בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully