וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משפחתו של כדורגלן הפועל חדרה, מנשה זלקה, נפל בעזה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 14:42

רס"ם (מיל') דניאל קאסאו זגייה הוא אחד מ-21 ההרוגים בקרב בדרום רצועת עזה. ההתאחדות ביטלה את המס"עת לקראת גמר גביע הטוטו

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

אסון כבד התרחש אמש (שני) במרכז רצועת עזה. דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר כי 21 לוחמים נהרגו בקרב ברצועה, ובספורט הישראלי התעוררו לעוד בוקר של אבל.

בנה של בת דודתו של שחקן הפועל חדרה, מנשה זלקה, הוא אחד מ-21 הנופלים בעזה. רס"ם (מיל') דניאל קאסאו זגייה, בן 38 מיקנעם עילית, לוחם בגדוד 8208, חטיבה 261, נפל בקרב בדרום הרצועה. זלקה עצמו משרת במילואים מאז תחילת הלחימה.

זגייה הותיר אישה ושני ילדים. הוא סיים תואר בהנדסת חשמל בטכניון בהצטיינות. במשפחתו סיפרו שהיה בחור שכולם אהבו ותמיד נתן דוגמא טובה לאחיו הקטנים. אושר, אחיו, סיפר ש"היה מנהיג מלידה והיו בו כל התכונות הטובות, בהן יושר וכבוד. הוא תמיד התגייס לעזור לזולת. קסאו היה ציוני בנשמתו תמיד לכן התגייס לקרבי ותמיד דיבר על ארץ הנפלא הזאת. בזכות הדוגמא האישית שלו כולנו רצינו ללמוד כמוהו והשקענו בלימודים. הוא פשוט הכניס בנו מוטיבציה אדירה להצליח בחיים. תמיד כיוון אותנו להיות מוצלחים כמה שיותר".

רס״ם (מיל׳) דניאל קאסאו זגייה (Zegeye Daniel kasau), בן 38, מיקנעם עילית, לוחם בגדוד 8208, חטיבה 261, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.. דובר צה"ל
רס״ם (מיל׳) דניאל קאסאו זגייה (Zegeye Daniel kasau), בן 38, מיקנעם עילית, לוחם בגדוד 8208, חטיבה 261, נפל בקרב בדרום רצועת עזה./דובר צה"ל

12:30: בין ההרוגים היה רב סרן במילואים איליי לוי, בן 24 בנופלו. איליי שירת כמפקד פלוגה בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים ובצעירותו שיחק במחלקות הצעירות של הפועל חולון בכדורסל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

9:28: מנהלת הליגות הודיעה כי מסיבת העיתונאים שתוכננה להמשך היום, לקראת גמר גביע הטוטו שיפגיש ביום רביעי את מכבי תל אביב עם מכבי חיפה, נדחתה בשל "בשל האירועים הקשים ברצועת עזה".

9:15: שוער העבר של נבחרת ישראל דודו אוואט צייץ: "עם קטן באוכלוסייתו וענק ברוחו, עם שמקדש חיים שנלחם אל מול שונאים מרצחים מתועבים מכוערים המקדשים את המוות. כמה אמיצים אתם כמה טהורים וברי לבב. אשרי העם שאלה הם בניו. אשרי העם שאלה לוחמיו. יהי זכרם ברוך וחרוטים לעד בלב האומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully