וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהליך בנסיגה: הפועל תל אביב במשבר שרק הולך ומתעצם

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 18:53

הפועל תל אביב עבדה נכון בקיץ, אך מאז המלחמה ועזיבת ולקאניס היא לא מוצאת את עצמה וללא שינוי עשויה לגמור את העונה כבר בשבוע הבא. למה אחראי, אך לא רק הוא

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

עם 2 נקודות מ-21 אפשריות, אפשר כבר להגיד שהפועל תל אביב במשבר גדול. ההפסד אמש 1:0 לבית"ר ירושלים היה יותר מדי עבור הקהל האדום, שרוצה את ראשו של המאמן בורחה למה. ההנהלה בשלב זה עומדת מאחוריו אך הדברים נזילים. בשבוע הבא מצפים לאדומים שלושה משחקים - מפגש גביע בטדי נגד הפועל ירושלים ועוד שני משחקי ליגה, משחקים שבהם הקבוצה יכולה לחזור לחיים או לאבד את העונה וסיר הלחץ רק הולך ומבעבע. ביום רביעי יכנסו דייויד ומייקל מינצברג את האוהדים לשיחה, הם צפויים לשמוע ביקורת קשה על ההחלטה לתת את המושכות ללמה חסר הניסיון והנזק שלטענתם נעשה.

למה אכן חסר ניסיון וזה עולה לאדומים בנקודות, אבל זה לא רק הוא. הפועל תל אביב נבנתה העונה על כמות גדולה של צעירים או שחקנים שלא היה במועדונים ולחץ בסדר גודל הזה, כשהיא מתבססת על חמישה או שישה שחקנים להם היא משלמת כסף גדול כדי שיובילו את הקבוצה. כשהשניים שהיו בכושר הטוב ביותר כמו אלטמן ורודריגס פצועים, כשמאוויס צ'יבוטה לא מוצא את עצמו, כשהישאם לאיוס לא מספק מספרים ואלן אוז'בולט לא מרגיש בטוח במועדון, זה משפיע על כל הקבוצה.

האזינו לאופיר סער על התחושות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד

בורחה למה מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הקהל האדום דורש את ראשו. בורחה למה/דני מרון

עם או בלי מאמן, אלה השחקנים שצריכים לקחת את הקבוצה על עצמם וזה לא קורה. זה לא שבית"ר ירושלים באה אתמול עם טקטיקה יוצאת דופן. ב-20 הדקות הראשונות היא הייתה יותר רעבה, שחקנים שלה היו בהתלהבות, קפצו על הכדורים והביכו את הפועל תל אביב כשיותר מדי שחקנים פשוט לא נתנו את כל מה שיש להם. אלה דברים שעם כל הכבוד לביקורת על מאמן, החלק של השחקנים הוא לא קטן. לא יכול להיות שלי-און מזרחי משייט באגף ומאוויס צ'יבוטה לא באיזור שלו, או ששחקנים רואים את סורו משתלט על האמצע ועושים בכאילו בעזרה להגנה. עם כל הכבוד לחולשה של המאמן, יש שחקנים בהפועל תל אביב שקל להם להתחבא מאחוריו.

ואם לא מספיק ההפסד, האדומים יעמדו לדין בעקבות הפסקת המשחק בגין השלכת אבוקות, כאשר נגד הקבוצה ישנו עונש על תנאי, אך לבית הדין ישנה הזכות לא להפעילו היות והוא נקבע לפני הרפורמה שנעשתה בענישה. ועדיין, גם אירועי הדרבי ידונו בבית הדין והקבוצה עשויה לספוג הפחתת נקודות ו\או קנס כספי גבוה. הפחתת נקודות תהפוך את סיכויי הקבוצה לסיים בפלייאוף העליון לקלושים.

בדו"ח השופט אוראל גרינפלד ציין שביציעי הפועל תל אביב הודלקו כ-20 אבוקות כאשר 3 נפלו במגרש וגרמו להפסקת משחק ל-4 דקות. בנוסף צויינו השלכת מצתים וחפצים בשני מקרים שונים שנחתו בסמוך לשוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה ולשופט הקו.

הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים. דני מרון
לא מצליחים לעצור את כדור השלג של ההפסדים. זובאס עצבני עם שחקני הפועל תל אביב אמש/דני מרון

כעת ישימו במועדון את כל נושא הליגה בצד ויתרכזו במשחק הגביע. במועדון אומרים כי "הגביע יכול לשנות עונה". הפועל ירושלים אמנם עם 16 נקודות בתחתית הטבלה, אך במועדון מודים כי "היא משחקת כדורגל טוב יותר מאיתנו היום, יהיה משחק קשה מאוד, לכל קבוצה קשה נגדם, כבר הפסדנו להם העונה בטדי". עמרי אלטמן צפוי לחזור בעוד שבועיים לערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully