וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף למשחקים גדולים: פרד פריידיי שוב ניצח עבור בית"ר מהספסל

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 8:16

פרד פריידיי לא תמיד מוצא את עצמו בבית"ר ירושלים, גם בקטע המקצועי וגם המנטאלי, אך הוא מכריע משחקים גדולים דווקא כשהוא עולה מהספסל

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

מחמיצן, לא רץ הרבה, לא עושה כמעט הגנה, בעיות בשריר החשק - לפרד פריידיי ישנן מגרעות ש"מזכות" אותו בלא מעט ביקורת, אך בשורה התחתונה בתקופה קצרה יחסית הוא הצליח לנצח עבור בית"ר את חצי גמר וגמר הגביע ולהבקיע שער ניצחון נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ב-0:1 הקטן גדול אמש. החלוץ כבש עד כה עבור בית"ר שלושה שערים כשחקן הרכב ושלושה כנוספים כשחקן ספסל. גם כשהוא מדדה, גם כשהוא נראה שעוד שניה מתפרק, הוא מבקיע שערים משמעותיים שבקצב הזה יכניסו אותו להיכל התהילה של בית"ר.

העובדה שפריידיי התלבש אתמול היא אילוץ של סגל קצר. בכל מצב אחר הוא היה זוכה למנוחה, אך כשפרט אליו יש בסגל רק את מיירון ג'ורג', שיכול לתת 25-30 דקות וירדן שועה מוצהב, מעגלים פינות רפואיות, עושים טיפולים, זריקה ויאללה למגרש. בחצי הליכה הוא הבקיע שער אחד, אילץ את זובאס להימתח במצב נוסף ובפעם נוספת שיכול היה לכבוש העדיף למסור וביזבז את ההזדמנות, שלל פעולות על רגל אחת כשבסיום הוא ממהר לקבוע טיפול למחר ורוצה להתחיל להכין את עצמו למשחק הגביע בטרנר במוצ"ש.

פרד פריידיי בית"ר ירושלים. דני מרון
שחקן למשחקים גדולים? פרד פריידיי/דני מרון

ופריידיי הוא סיפור המראה של בית"ר ירושלים - קבוצה עם הרבה בעיות, מדדה, אבל כמה פעמים בשנה זוכה לשמחה יוצאת דופן. בית"ר הגיעה בסגל נחות לבלומפילד, אך דווקא השחקנים הפחות מנוסים באופן יחסי לקחו את המושכות, שחקני בית צעירים כמו עדי יונה ולי-און מזרחי פתחו עם הרבה התלהבות, ביטחון אך לא פחות חכמה ואינטיליגנציית משחק שעזרו לבית"ר לשלוט במשחק ולהלחיץ את הפועל תל אביב. איסמעילה סורו נתן את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לבית"ר ירושלים ודן עזריה מתחיל לחזור ליכולת בה תפס מקום בהרכב הקבוצה.

ועדיין, בית"ר הייתה רעה בחלק גדול מהמחצית השנייה. בסך הכל זה היה משחק ההזדמנות האחרונה להישאר עם סיכוי לפלייאוף העליון ואצל שתי הקבוצות הלחץ בלט מאוד והשפיע בדקות רבות ולכן הניצחון הוא מאוד משמעותי. בית"ר הרוויחה גם את דור מיכה, שאולי אתמול הגיע סוף סוף לקבוצה, אחרי תקופה בה לא מצא את עצמו. ועדיין, אם בית"ר רוצה לבצע מהפך ולהשיג כרטיס לפלייאוף העליון, היא צריכה להתחזק בשני שחקנים. בשבוע הבא מצפים לה שלושה משחקים בסגל קצר ויכול להיות שאחרי הרצף הזה, עם כל השמחה, העונה תהיה גמורה.

עוד בוואלה!

אחרי יותר מ-4 שנים: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב בבלומפילד

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים דור מיכה, דן עזריה מאוכזבים. דני מרון
סוף סוף תרם לבית"ר. דור מיכה/דני מרון

ומה לגבי חיזוק? בשלב זה אין בלם על הפרק מבחינת בית"ר. השחקנים איתם שוחחו במועדון, או שלא רצו להגיע או שרצו חוזה ארוך טווח והנושא ירד מהפרק, לפחות בשלב זה. יעקב בריהון הוא אופציה שאשדוד תשקול לשחרר רק במידה שבית"ר תיתן לה בתמורה שחקן שיעזור לה, מה שכרגע לא קורה. השם של איתמר שבירו עדיין באוויר. השחקן רוצה להגיע לבירה, אך זה שחקן שצריך לשלם על הכרטיס שלו או לבצע טרייד עבורו ולכן כרגע גם במקרה הזה הדברים לא מתקדמים.

חזרה לאמש. שופט המשחק אוראל גרינפלד כעס בסיום על מאמן השוערים של בית"ר עוז אילוז והאשים אותו שהקניט את אוהדי הפועל תל אביב וחימם את האווירה בסיום וגם אמר את זה לראשי המועדון. הדברים יצויינו בדו"ח ומאמן השוערים יועמד לדין. מעבר לכך לא צויינו דברים חריגים מהצד של בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully