וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה: "אני יכול לשנות". העונש על תנאי יופעל נגד הפועל ת"א?

22.1.2024 / 21:42

מאמן האדומים אחרי הפסד רביעי ברציפות: "לא הייתי נשאר אם לא הייתי מאמין". איינבינדר: "עושים הרבה דברים לא טובים". האדומים בסכנת הפחתת שתי נקודות מכיוון שהמשחק נעצר עקב השלכת אבוקות

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

אוהדי הפועל תל אביב הדליקו עשרות אבוקות בדרבי נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר והמועדון עדיין לא עמד לדין על כך, אבל אחרי המשחק הערב (שני) נגד בית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב יודעים שהם בסכנה גדולה ולא רק בגלל ההפסד 1:0.

במהלך המחצית השנייה בשערים 4-5 נדלקו מספר רימוני עשן ועשרות אבוקות שחלקן הושלכו לכר הדשא, שופט המשחק אוראל גרינפלד עצר את המשחק למשך כארבע דקות והמשמעות היא שבבית הדין סביר שיופעל עונש על תנאי שספגה הפועל תל אביב בשנה שעברה.

בחודש מאי נענשה הפועל תל אביב בהורדת נקודה בפועל, ספגה קנס כבד וכן עונש של שתי נקודות על תנאי בגין "מופע האבוקות" של אוהדיה במשחק נגד עירוני קרית שמונה. הערב, מכיוון שהמשחק נעצר והרי שהיא נענשה בזמנו על תנאי "בכל מקרה של הרשעה בהתפרעות אוהדים כולל בנסיבות מחמירות הכוללת הפעלת אמצעים פירוטכניים, אשר יגרמו להפסקת המשחק ולו לפרק זמן קצר", ייתכן שהיא תיענש בהפחתת שתי נקודות נוספות בבית הדין.

אוהדי הפועל תל אביב פירוטכניקה. דני מרון
רימוני העשן והאבוקות נגד בית"ר/דני מרון

בעמדת הראיונות בסיום, אמר המאמן בורחה למה אחרי הפסד רביעי רצוף ושבעה משחקים ללא ניצחון: "אני חושב שהתחלנו טוב, השתפרנו בחצי השני והגענו למצבים, אבל אז ספגנו במתפרצת. אנחנו צריכים להבקיע מהמצבים שאנחנו מגיעים אליהם, להתאושש מהמצב ולהישאר מאוחדים".

כשנשאל אם הוא יכול לשנות את המצב, הצהיר: "אני בטוח במאת האחוזים שאני יכול לעשות את השינוי, אחרת לא הייתי נשאר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
בורחה למה, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מאמין בעצמו. בורחה למה/דני מרון

הקפטן דן איינבינדר הוסיף: "כשמפסידים, בטח מגול במתפרצת אחרי מצב נייח שלנו, אז כמובן שאני נסער. זה כואב, מחר יום חדש ונצטרך לעבוד הרבה יותר קשה ממה שאנחנו עובדים עד עכשיו. ידענו שהכוח של בית"ר יהיה במתפרצת ואחרי מחצית ראשונה לא טובה שבה לא הופענו, הדברים נראו אחרת וייצרנו מומנטום ומצבים. הכדור לא רצה להיכנס במצבים של 100 אחוז גדול וכמו שהקלישה אומרת, כשאתה לא כובש בסוף אתה סופג. זה שער שאני לא מוכן שנקבל, אבל לצערי קיבלנו".

עוד אמר איינביינדר אחרי 2 נקודות מתוך 21 אפשריות: "הלוואי שהיה לי קסם בשלוף. אני משחק כדורגל כל כך הרבה זמן ואני יודע שבתקופות כאלה אתה כנראה עושים הרבה דברים לא טוב או לא מספיק. אני כן יודע, בטוח ומאמין בכל השחקנים שיש פה שאנחנו יכולים לעשות את הדברים טוב יותר. צריכים להאמין, להתמיד ולעבוד קשה, רק ככה נוכל לטפס בחזרה למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully