וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תגשש אצל נתניה לגבי שבירו, סוטיריו מועמד

22.1.2024 / 10:52

הצורך בחיזוק דחוף לקבוצה של דראפיץ': "אי אפשר לבוא בתלונות לצוות או השחקנים, העומס גדול". חלוץ נתניה ישוחרר בחינם?

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

אחרי התיקו 1:1 מול מכבי פתח תקוה אמש (ראשון), בבני סכנין מבינים שהשחקנים כבר על אדי הדלק האחרונים והסגל זקוק לעיבוי מאסיבי. במועדון ינסו לצרף לפחות חמישה שחקנים, כאשר אחד המועמדים להגיע לקבוצה של סלובודן דראפיץ' הוא הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו, שחקן הפועל חיפה בעונה שעברה, ששייך לא.א.ל לימסול.

מלבד סוטיריו, בסכנין רוצים עוד שלושה שחקני התקפה ובוחנים לא רק זרים, אלא גם את השוק הישראלי. בקבוצה היו שמחים לראות את איתמר שבירו מצטרף, ויגששו אצל מכבי נתניה בנוגע לאפשרות שהחלוץ ישוחרר בחינם: "מחכים לראות מי ייפלט מקבוצות אחרות, בסופו של דבר השוק לא גדול", הודה גורם במועדון.

בתוך כך, היו גם אכזבה וביקורת על פספוס של שתי נקודות במשחק ביתי אמש: "לא לנצח את מכבי פתח תקוה במומנטום שלה, וכשהיא בעשרה שחקנים, זה אומר הכל", אמר אותו גורם בבני סכנין. "אם נמשיך ככה, נתדרדר למאבקי תחתית. אי אפשר לבוא בתלונות לצוות או לשחקנים, כי הסגל קצר מאוד והעומס הרבה יותר כבד מאשר בכל עונה אחרת".

שחקן בני סכנין, חסן חילו. מאור אלקסלסי
ייעדר בגביע. חסן חילו/מאור אלקסלסי

ממשחק הגביע נגד הפועל ניר רמת השרון (שישי, 14:00) ייעדר חסן חילו שספג כרטיס צהוב חמישי, כשגם מארון גנטוס הפצוע לא יעמוד לרשותו של דראפיץ' שייאלץ לאלתר במרכז ההגנה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully