וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה שוב הפתיעה קבוצה גדולה, בלם אוסטרי במגעים

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 11:42

אחרי שמכבי חיפה, באר שבע ובית"ר מעדו במושבה, הקבוצה של טסלפפה סחטה נקודה ממכבי תל אביב בחצי הרכב. ניקו אנטוניץ' עשוי להחליף את טישיירה, שחקן: "זו נקודה שאף אחד לא האמין שניקח"

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב בחוץ מול הפועל פתח תקוה/ספורט1

שביעות רצון בהפועל פתח תקוה מהתיקו 0:0 מול מכבי תל אביב אמש (ראשון). החבורה של עופר טסלפפה עלתה לכר הדשא בלי בלם טבעי מלבד יער זמברובסקי הצעיר ובסגל חסר ביותר ללא מתן גושה, רז שטיין וללא מגן שמאלי טבעי, אך הצליחה עדיין לשמור על רשת נקייה וסחטה נקודה מהמוליכה.

"יש לנו הרבה שחקנים צעירים אז יש חוסר יציבות, אבל אנחנו מראים בהרבה משחקים שיש כאן איכויות וקבוצה מאומנת מאוד", קבע שחקן בקבוצה, "בסוף זו נקודה חשובה במשחק שאף אחד לא האמין שנוכל לעשות את זה וצריך שזו תהיה מקפצה למשחקים הבאים".

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן מול שחקן הפועל פתח תקוה גולן בני. קובי אליהו
שימש בלית ברירה כמגן שמאלי ועשה עבודה טובה. גולן בני במאבק עם דור תורג'מן/קובי אליהו

בפתח תקוה רוצים להתחזק בכמה שחקנים, כאשר חמזה שיבלי וסוף פודגוראנו ממכבי חיפה כידוע על הכוונת. שיבלי מתלבט בין פתח תקוה לבני ריינה ואם יקבל את האות ממכבי חיפה שהוא יכול לצאת להשאלה, יבחר בין שתי הקבוצות הללו ככל הנראה.

מלבד כך, בקבוצה מחפשים בדחיפות בלם לסגל והם נמצאים במגעים עם הבלם האוסטרי ניקו אנטוניץ', כאשר בקבוצה מקווים שהוא זה שיהיה המחליף של אנדרה טישיירה שעזב. אנטוניץ' בן ה-32 רשם העונה שלוש הופעות במדי אלברסברג מהליגה השנייה באוסטריה והחוזה שלו יפוג הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully