וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על הכבוד: בית"ר ירושלים תסיים את העונה כבר בינואר?

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:41

למרות האפשרות התיאורטית, בית"ר ירושלים לא תהיה בפלייאוף העליון והסגל הקצר של אבוקסיס מגיע נחות למפגש מול הפועל תל אביב, ללא שועה ועם חצי פריידיי. אבוקסיס כבר ידע להוציא הרבה מסיטואציות כאלו, אבל הפסד והדחה מהגביע מול באר שבע יסיימו את העונה

תקציר ה-1:2 של ריינה על בית"ר ירושלים בטדי/ספורט1

תוצאות המחזור האחרון עד עתה השאירו לבית"ר ירושלים את האפשרות להמשיך ולהאמין בסיכוי תיאורטי לסיים בפלייאוף העילון במידה שהיא תנצח הערב בבלומפילד את הפועל תל אביב (20:00, ספורט4). בני ריינה סיימו בתיקו, מכבי נתניה הפסידה והערב היא נגד יריבה ישירה על הכרטיס לפלייאוף. פתאום זה נראה אפשרי, אך קשה לראות איך האופטימיות הזאת תחזיק לאורך זמן עם כל הטעויות שבית"ר עושה העונה.

בית"ר נכשלה בקיץ ונכשלה בחלון ינואר להעמיד סגל שיהיה שווה פלייאוף עליון. היא עדיין בודקת זרים ומחכה לראות מה יהיה עם יעקב בריהון, אך נפלה בכל המו"מ עם זרים לעמדת הבלם בקיץ ועכשיו, נמנעה מלשלם דמי העברה על שחקן התקפה ונשארה עם אותן בעיות שלא ייפתרו עם הסגל הנוכחי ולא יאפשרו לה לשדר יציבות ולהשיג רצף ניצחונות שיכול להיות שווה שישייה ראשונה. הפסד היום והדחה מול באר שבע מהגביע בשבת יסיימו את העונה שלה כבר בינואר והרכש כבר לא יהיה רלוונטי לעונה זאת.

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לא מעט טעויות בהתנהלות עם שחקנים שעלו לבית"ר ביוקר. ברק אברמוב/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים חייבת להפנים וללמוד מהטעויות שנעשו בהכנה לעונה הנוכחית. היו 4-5 בלמים זרים בשיחות עם המועדון וכולם נפלו העונה. לא מדובר בזרים שהאישה לא רוצה להגיע לישראל, אלא עסקאות שנפלו על אורך חוזה או שכר, שחקנים שדרשו שנתיים בקיץ נענו בשנה עם אופציה. אלה שדרשו פיצוי במידה שלא מממשים את העסקאות גם נפלו. סוכנים מעידים שבית"ר התעקשה על קטנות בעסקאות שהיו יכולות לשדרג אותה וגם מודה בזה בשיחות סגורות.

ומעבר להגנה או ההתקפה, לבית"ר ישנה גם בעיה לא פשוטה בקישור. טרזייה תומא לא בסגל הערב מסיבה מקצועית וזה הסיפור של העונה הזאת. שחקן שעדיין יושב על תקציב השכר ואין החלטה להביא זר במקומו, החלטה שהייתה צריכה להתקבל ביולי עדיין לא התקבלה בינואר, ולא בטוח שתתקבל בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרד פריידיי שחקן בית"ר ירושלים לפני פיליפ איפולה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מחמיץ ולא מרבה להבקיע, אבל עדיין נכס. פריידיי/שלומי גבאי

ומה לגבי פרד פריידיי? החלוץ עשה מאמצים גדולים לשחק הערב. בכלל, לאורך כל התקופה האחרונה השחקן משך עומס ופציעות קטנות ושיחק לבקשת הצוות המקצועי כי לא היה חלוץ מחליף. פריידי אולי מחמיץ הרבה וממעט להבקיע, אבל הוא עדיין אחד הכלים הכי טובים שיש לבית"ר ירושלים בשמירה על הכדור הערב, הורדת הלחץ ונוכחות בהתקפה, למרות שעדיין לא ברור אם יפתח בשל הפציעה אותה הוא סוחב.

אבוקסיס תירגל אתמול מערך של שלושה בלמים עם לי און מזרחי וזוהר וזסנו בצדדים כדי לחפות על החיסרון של ירדן שועה. טימוטי מוזי כאחד משלושה חלוצים הופך לשחקן החשוב ביותר בחלק הקדמי של הקבוצה והעובדה שלא ירדוף אחרי מגינים אמורה לעזור לו. אלא שהמאמן גם בוחן מעבר לארבעה שחקנים הגנה, גם תוך כדי משחק, ולכן המערך יהיה גמיש. דור מיכה לא נמצא בתמונת ההרכב אם כי מעבר לארבעה שחקני הגנה עשוי לתת לו הזדמנות. מקצועית, בית"ר מגיעה נחותה הערב, בלי מלך השערים והבישולים ירדן שועה ועם חצי פריידיי, אך אולי דווקא מהנחיתות הזאת ותחושת האכזבה של האוהדים אבוקסיס והשחקנים יצליחו להוציא מעצמם משהו אחר הערב. בקבוצה הולכים להילחם על הכבוד עם השעריות, לפעמים זה מוציא מבית"ר דברים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully