וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה: "טעינו בדרבי ושילמנו". זובאס: "הייתה הרגשה לא נעימה"

21.1.2024 / 15:00

מאמן הפועל תל אביב לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים (שני, 20:00, ספורט4): "שועה ייעדר? יש לה המון שחקנים טובים". השוער שספג שתי רביעיות ברצף: "משחק חשוב"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

הפועל תל אביב מנסה להשאיר הפסד נוסף בדרבי למכבי תל אביב מאחוריה ומקווה לצאת לדרך חדשה מחר נגד בית"ר ירושלים (שני, 20:00, ספורט4). כזכור, בסיבוב הראשון ספגו האדומים 5:0 בדרבי וכעבור שבוע חגגו 0:3 ענק בטדי על היריבה המושבעת מהבירה.

הפועל תל אביב גם ביצעה שתי החתמות מאוד משמעותיות בסוף השבוע, כאשר לקבוצה הצטרפו המגן רז מאיר והקשר איהאב גנאים שצפויים להיכלל בסגל של בורחה למה לראשונה.

למה אמר לקראת המשחק ואחרי שלושה הפסדים רצופים: "הפועל תל אביב תמיד רוצה לנצח, אבל בדרבי עשינו טעויות ששילמנו עליהן ואנחנו לא נברח מזה, אלא נמשיך לעבוד קשה, ללמוד מהטעויות ולהתמקד בדברים החיוביים. בית"ר קבוצה חזקה ויש לה המון שחקנים טובים, אנחנו מתרכזים רק בהכנה למפגש".

המאמן גם נשאל על פציעת חוסה רודריגס וסירב לנקוב בזמנים: "הוא ממשיך בשיקום ואנחנו מחכים לו. הוא שחקן חשוב שהקבוצה זקוקה לו. אם הוא יחזור בקרוב? אני ממתין לשמוע מהצוות הרפואי".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. קובי אליהו
מאמן הפועל תל אביב בורחה למה/קובי אליהו

למסיבת העיתונאים הגיע גם השוער אמיליוס זובאס התייחס לשני ההפסדים להפועל באר שבע ולמכבי תל אביב שבם ספג שמונה שערים: "לא הייתה הרגשה נעימה בחדר ההלבשה. אנחנו מקצוענים וננסה לשים את זה מאחור ככל שניתן ולהתמקד במשחק הבא".

על המצב בישראל: "זה מאתגר, אבל אני מרגיש טוב. המשפחה שלי לא פה כמובן, אבל המועדון איפשר לי לפגוש אותם ואני מרגיש כאן טוב ובטוח".

לקראת בית"ר ירושלים אמר הליטאי: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו, כי אנחנו צריכים לצבור נקודות אחרי המשחקים האחרונים. אני מקווה שאנחנו מוכנים למחר ורוצים לשחק טוב בניסיון להשיג שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully