וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס לא תוכל לארח את מכבי תל אביב באיסטנבול

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:02

בשל האיום על ישראלים בטורקיה, הצהובים לא יידרשו להגיע בעוד כשבועיים וחצי לאיסטנבול. ריגה, וילנה ואתונה הן המועמדות המובילות לאירוח המפגש. גם בשיקטאש תיאלץ לנדוד מול הפועל תל אביב

תקציר: בודרומספור - פנרבחצ'ה 93:92/ספורט1

אחרי ההפסדים לפרטיזן בלגרד, אולימפיאקוס והפועל תל אביב, מכבי תל אביב נמצאת באחת התקופות המאתגרות מבחינתה העונה.

ביום חמישי היא "תארח" בבלגרד את פנאתינייקוס הלוהטת, שעומדת על רצף של ארבעה ניצחונות ביורוליג והפסידה רק באחד מתשעת המחזורים האחרונים, ולאחר מכן תצא לרצף של ארבעה משחקי חוץ - מול ריאל מדריד, באסקוניה, אנאדולו אפס ואלבה ברלין.

לאור המתיחות המדינית עם טורקיה, והאזהרה הביטחונית לישראלים שלא לבקר במדינה, המשחק מול אפס ב-8 בפברואר יועתק מאיסטנבול ליעד נייטרלי, כפי שקרה כבר מוקדם יותר החודש עם פנרבחצ'ה.

בימים האחרונים החלה בדיקה של שורת מגרשים אפשריים, וכרגע נראה שהמועמדות הבולטות לקליטה הן לטביה, ליטא ויוון (ככל הנראה ריגה, וילנה או אתונה). בין היתר נבחנה גם האפשרות להעתיק את המשחק לפודגוריצה במונטנגרו.

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
היכן ייפגשו? לארקין מול דיברתולומאו/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

יום לפני ההתמודדות הזו תארח בשיקטאש את הפועל תל אביב במחזור הנעילה של היורוקאפ, וגם היא תיאלץ מן הסתם לנדוד למדינה אחרת. הפועל ירושלים אמורה להתארח אצל פינאר קרשיאקה בטופ 16 של ליגת האלופות ב-19 במרץ.

פנר בחרה לפני שבועיים וחצי בפוניבז' שבליטא לקיום המפגש עם הצהובים. היא הצליחה למלא מחצית מתכולת האולם ומשכה כ-3,000 צופים, וטיילה לניצחון קליל 74:109.

אפס נמצאת בעיצומה של עונה מורכבת, ומדורגת במקומות 15-12 עם מאזן 13:9. ההפסד למכבי תל אביב בסיבוב הקודם פתח רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון מבחינתה. בעשרת הימים האחרונים היא התאוששה בצורה מרשימה דווקא מול שתי קבוצות צמרת, וירטוס בולוניה וברצלונה, והביסה כל אחת מהן ב-24 הפרש באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully