וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר אוהדים ייערך לזכרם של אוהדי הפועל ירושלים שנפלו במלחמה

21.1.2024 / 12:39

עיריית ירושלים והפועל ירושלים יקיימו ב-12 בפברואר אירוע להנצחת תשעת הנופלים, אוהדי הקבוצה ותושבי העיר שנלחמו באומץ ובמסירות להגנת המדינה והעם

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עיריית ירושלים והפועל ירושלים הודיעו הבוקר (ראשון) על כך שיקיימו טורניר אוהדים בכדורסל לזכר הנופלים במלחמה בחודש הבא, ביום שני ה-12 בפברואר. הטורניר הינו יוזמה משותפת של הפועל ירושלים והעירייה, מטרה להנציח את זכרם של הנופלים ולהביע את המחויבות של העיר וקהילת אוהדי הפועל למשפחותיהם.

הטורניר הוא חלק מסדרת אירועים ופעילויות של עיריית ירושלים והפועל ירושלים לקידום הכדורסל בעיר ולחיזוק הקשר בין הקבוצה לאוהדיה. הטורניר מבטא גם את הכבוד וההערכה של העיר והקבוצה לחיילי צה"ל, שנלחמו באומץ ובמסירות להגנת המדינה והעם. במהלך הלחימה, נפלו 172 חיילים, מתוכם 9 היו אוהדים של הפועל ירושלים (תושבי ירושלים). הטורניר יהווה הזדמנות להנציחם ולהוקיר את תרומתם למדינה ולביטחונה.

טורניר אוהדים בירושלים לזכר הנופלים. עיריית ירושלים, אתר רשמי
טורניר אוהדים בירושלים לזכר הנופלים/אתר רשמי, עיריית ירושלים

מעיריית ירושלים נמסר: "אנו גאים לקיים טורניר כדורסל לזכרם של תשעה חללי צה"ל, תושבי ירושלים, אוהדי הפועל ירושלים, אשר חרפו נפשם ונפלו במלחמה על הגנת מולדתנו. הטורניר הוא למען הנצחת זכרם של הבנים היקרים ולחיזוק הקשר עם המשפחות. עיריית ירושלים רואה חשיבות רבה וזכות גדולה להנצחת הנופלים. אנו מזמינים את כל תושבי העיר להשתתף בטורניר לזכר הבנים היקרים".

מהפועל ירושלים נמסר: "ה-7 באוקטובר הזכיר לנו עד כמה חזקה היא הקהילה של הפועל ירושלים. אנו נמשיך להיות שם עבור המשפחות ולספק להם מסגרת תומכת שתוכל להקל, ולו במעט, את הכאב הגדול. נשחק לזכרם, נשחק למענם".

הטורניר יחל בשעה 17:00 ויכלול משחקים בין קבוצות של אוהדים וחברים של הנופלים, שיתארגנו בהרכבים של שישה שחקנים לפחות. ההשתתפות בטורניר היא ללא עלות והכניסה לקהל הרחב היא חופשית. האירוע יתקיים במעמד המשפחות של הנופלים. גיל המינימום להשתתפות הוא 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully