וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס במסר לשחקנים: "מאוכזב מאוד מההגנה. אנחנו יהירים"

21.1.2024 / 10:42

לקראת הפועל תל אביב, מאמן בית"ר מצפה לשיפור מיידי: "שחקנים יצטרכו להתעלות בלי שועה". גוטליב ופריידיי ינסו להשתתף באימון המסכם

תקציר ה-1:2 של ריינה על בית"ר ירושלים בטדי/ספורט1

יותר מחמש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב בבלומפילד. שבעת המפגשים הקודמים הסתיימו עם ארבעה ניצחונות של האדומים ושלוש תוצאות תיקו, אבל במצב העניינים הנוכחי, במשחק מחר (שני, 20:00, ספורט4) הירושלמים חייבים ניצחון כדי להימנע מעוד תוצאה שתרחיק אותם מאוד מהפלייאוף העליון. ירדן שועה אמנם יחסר לבית"ר אחרי שספג כרטיס צהוב חמישי במשחק הקודם וגם אדי גוטליב החולה ופרד פריידי הפצוע בספק, אבל יוסי אבוקסיס בכל זאת רוצה 3 נקודות. לקראת המשחק, המאמן השתתף במסיבת עיתונאים.

"המשחק האחרון היה רע מאוד מבחינתנו. כל משחק שעובר זה לרעתנו, אם רוצים פלייאוף עליון צריך לצבור הרבה נקודות עד סוף הסיבוב, ומחר זה עוד משחק כזה", אמר אבוקסיס. "המשחק הקודם נגד הפועל? היו לנו כמה משחקים העונה שפתחנו טוב ואז עשינו טעויות קשות. זה היה הפסד מאוד מאכזב ולא נעים. בכדורגל תמיד מסתכלים קדימה.

"אני כל כך מאוכזב מההגנה שלנו, כי השתפרנו בתחום הזה וחזרנו לזה שוב במשחק האחרון. אולי זה אובר ביטחון, אולי זו יהירות. לא יודע איך להגדיר את זה, אבל הלכנו אחורה במשחק האחרון. אני מקווה שנלמד מזה, כי לפעמים עודף ביטחון זה לא טוב בכדורגל. דיברנו באסיפה שאנחנו צריכים לדעת להיות יציבים ולא לרוץ סתם קדימה, בטח בדקות בהן המשחק עדיין חי.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
מבחן גדול. אבוקסיס/דני מרון

על מצבת הפצועים והחולים: "אדי גוטליב לא התאמן בימים האחרונים, גם לגבי פריידי נצטרך לראות מה המצב. שניהם ינסו להתאמן היום. ירדן חסר, הוא אולי השחקן הכי משמעותי שלנו אבל אנחנו נצטרך להתמודד. צריך להסתכל על מי שישחק, ולקוות שיעשה את העבודה".

על ג'ורג' ופריידיי: "אנחנו לא כובשים מספיק ומחמיצים המון. אני לא יכול לכעוס על שחקן שמחמיץ, כי זה לא שהוא מזלזל. שניהם שחקנים טובים והפציעות קצת האטו אותם. הם חלוצים טובים והיו צריכים לתת לנו יותר שערים, אבל חלוצים זה עניין של ביטחון. פריידיי באמת קצת איבד את הביטחון נגד חדרה, וזה משהו שצריך לתקן".

על חלון ההעברות: "מצד אחד מציעים לנו שחקנים, מצד שני לא משחררים. השוק של ינואר קשה, בטח בזמן מלחמה. לא פשוט להביא שחקנים עכשיו, אבל נצטרך להתקדם עם השחקנים שפה. אי אפשר להפוך את הקבוצה בינואר. אם נצליח להביא שחקן או שניים שישדרגו אותנו, אני אשמח".

על הפועל תל אביב: "הפועל תל אביב מסוכנת מאוד בחלק הקדמי, נצטרך להיות חכמים ומאוזנים, ולקבל משחקנים אחרים דברים נוספים בהתקפה, בטח על רקע החיסרון של שועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully