וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלק מההתבגרות שלנו": בהפועל חיפה מסתכלים על חצי הכוס המלאה

21.1.2024 / 9:59

רצף הניצחונות נעצר ב-0:0 נגד מכבי בני ריינה, אבל בקבוצה שמחו מהעובדה ששוב לא ספגו וכל זאת בתקופה בה נעדרים שני הבלמים הבכירים. אנטילבסקי ינחת ויצטרף לאימונים

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל חיפה הבוקר (ראשון) אחרי ה-0:0 באצטדיון גרין בנוף הגליל נגד מכבי בני ריינה. מצד אחד רצף הניצחונות נקטע, אך מצד שני האדומים לא הפסידו במשחק חוץ לא פשוט ושוב שמרו על שער נקי.

"אף אחד לא היה באשליות שננצח את כל המשחקים עד סוף העונה, אז היה חשוב לדעת לא להפסיד במשחק שהיה פחות טב. זה חלק מההתבגרות שלנו העונה", אמר אחד משחקני הקבוצה. לאור העובדה ששוב לא ספגה, בהפועל חיפה החמיאו לחוליית ההגנה שממשיכה להיות יציבה וזאת בלי שני הבלמים "הבכירים", חאתם עבד אלחמיד ופרנן מאיימבו שנעדרים כבר תקופה לא מבוטלת.

נאור סבג, לירן סרדל, פליפה סנטוס, שחקני הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"חלק מתהליך ההתבגרות העונה"/מאור אלקסלסי

בחיפה ממשיכים לנסות להתחזק בקשר אחורי, כאשר לא מעט שמות על הפרק מבחינת אנשי המועדון. החלוץ דמיטרי אנטילבסקי צפוי לנחות ביום שני בארץ ולהצטרף לאימונים. בחיפה שמחים מאוד על ההחתמה של הבלארוסי, שיספק לרוני לוי עוד אופציה התקפתית משמעותית, בוודאי ביחס למצב הקיים שבו למאמן אופציות התקפיות מצומצמות מאוד.

האדומים הבטיחו עם התיקו מחזור נוסף במקום השלישי וכעת יתכוננו למשחק גביע המדינה מול עירוני אשדוד. לוי צפוי לשוחח עם שחקניו על כך שאסור להם להיות שאננים, למרות שייפגשו יריבה מליגה נמוכה. "אם אנחנו רוצים עונה היסטורית, ברור שאנחנו רוצים גם להתקדם בגביע כמה שאפשר", אמר גורם במועדון, "אשדוד מליגה נמוכה, אבל אלה המוקשים הכי מסוכנים כי יש רק מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully