וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל ירושלים: "עם כל המחמאות, אנחנו במאבק הישרדות"

21.1.2024 / 8:31

הקבוצה שוב יצאה עם מחמאות ובלי הנקודות. המחיר של קאסה ופרדה: לא פחות מ-750 אלף יורו. ניסיון לאתר תיעוד נוסף לתקרית עם המשטרה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל ירושלים יורדת מהמגרש מתוסכלת משחק אחרי משחק. גם המפגש אמש (שבת) עם הפועל באר שבע הסתיים בתחושות קשות, כשמצד אחד הם מקבלים מחמאות על היכולת ומנגד סופגים הפסד 1:0 וממשיכים להידרדר לתחתית. "מחמאות עד השמיים, קבוצות גדולות מתעניינות בשחקנים שלנו, אבל בשורה התחתונה אנחנו עם 16 נקודות במאבק הישרדות", אומרים באכזבה במועדון.

באר שבע הגיעה לטדי לאחר שישה ניצחונות רצופים, בכושר מצויין ובתקופה בה היא מבקיעה בצרורות, אך זיו אריה וחניכיו הצליחו להצר את צעדיה לאורך מרבית דקות המשחק. בצד השני, רגל מסיימת לא הייתה, פחות או יותר כמו כל העונה הזאת פרט לסדרה מוצלחת של חמישה משחקים. כשאין רגל מסיימת ושחקני הכרעה משלמים מחיר יקר, גם בימים שהיכולת הקבוצתית טובה והקבוצה דומיננטית.

נדב נידם, עמית גלזר, כרם זועבי שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מה שווים כל השבחים? שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים/ברני ארדוב

בנוגע להתעניינות באיינאו פרדה וליאור קאסה, במועדון לא ימכרו אף אחד מהשניים בפחות מ-750 אלף יורו ולא מעוניינים שהעסקה תכלול טרייד אלא רק כסף. כתוצאה מהשיחות הללו והאפשרות שהקבוצה תאבד קשר, נדב נידם לא שוחרר עד כה.

בנוגע לעימות עם השוטרים, אוהדים סיפרו אתמול כי הם אכן ליוו את האוהד שהמשטרה עיכבה, אך לא הייתה כל אלימות עד שמספר שוטרים פשוט "איבדו את זה". במועדון מנסים לאתר צילומים נוספים על מנת להביא את התמונה המלאה של האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully