וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר סיכם לעונה וחצי בהפועל תל אביב: "התרשמתי מהשאיפות"

19.1.2024 / 10:07

המגן הימני יחתום בכפוף לבדיקות הרפואיות ויאייש את העמדה שנותרה מיותמת אחרי העזיבה של אלון אזוגי: "יש הרבה משימות בפנינו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

מגן ימני חדש להפועל תל אביב: רז מאיר, שהתחיל את העונה בר.ק.ס ואלווייק ההולנדית, סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב לעונה וחצי. מאיר מיועד לתפוס את עמדת המגן הימני אחרי העזיבה של אלון אזוגי. גם עומר סניור שיחק בעמדה הזו לא מעט העונה (במערך של שלושה בלמים), אבל עבורו מדובר בתפקיד חדש והוא עדיין לומד אותו.

מאיר בן ה-27 שיחק בעבר במכבי חיפה, בני יהודה והפועל אשקלון. בקיץ סיים קדנציה של שש שנים במדי הירוקים וחתם בר.ק.ס, אבל אחרי שמיעט לשחק (4 הופעות בליגה בהן שיחק 52 דקות) הוא החליט לשוב לארץ. המגן הימני הוא השחקן השלישי שיצטרף להפועל תל אביב בחלון ההעברות של ינואר, אחרי אליאן רוחנא וסתיו טוריאל. את הקבוצה עזבו מלבד אזוגי גם גייב סגל ועזיז קאיונדו.

רז מאיר במדי ר.ק.ס ואלווייק. ANP, GettyImages
המגן הימני החדש של הפועל תל אביב. רז מאיר/GettyImages, ANP

רז אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני נרגש לשוב לישראל ולחתום בהפועל תל אביב. התרשמתי מאוד מהפרויקט החדש והשאיפות הגדולות של המועדון, מחכה להצטרף לחבריי החדשים ולשחק בבלומפילד עבור הקהל המדהים. יש הרבה משימות העונה ועם עבודה קשה ונחישות אני מאמין שנעמוד בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully