וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד חתם במכבי חיפה עד תום העונה: "יום חשוב עבורי"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 19:51

החלוץ בן ה-36 שהתיר את חוזהו בהפועל באר שבע, שב לקבוצת נעוריו 12.5 שנים לאחר שעזב למאיורקה: "חזרתי למקום שבו גדלתי ושאני אוהד מילדות". צפוי לקבל תפקיד מקצועי אחרי הפרישה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

מכבי חיפה השלימה את צירופו של תומר חמד, שחוזר לשורותיה אחרי 12 שנה וחצי. כידוע, חמד החל את העונה בהפועל באר שבע, אולם מיעט לשחק, התיר את חוזהו וכעת השלים את חזרתו למועדון שבו גדל והחל את הקריירה. הוא חתם עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת, כשבנוסף ישנה הסכמה בעל פה לכך שיקבל תפקיד מקצועי במועדון עם פרישתו.

מיד לאחר שהשתחרר מהפועל באר שבע זכה להצעה רשמית מקבוצת נעוריו, כאשר בשיחות הראשוניות הבהיר החלוץ בן ה-36 שברגע שחיפה מעוניינת בו, מבחינתו הוא לא יחפש אופציות נוספות. "זה יום חשוב עבורי, לחזור הביתה למקום שבו גדלתי ושאותו אני אוהד מילדות", אמר לאחר החתימה.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן הוסיף: "שמחים להודיע על חזרתו של תומר חמד הביתה. תומר, אשר גדל על ערכי המועדון, היה שגריר נהדר במשך שנים רבות בהן שיחק מעבר לים. תרומתו של תומר תהיה לא רק על המגרש ותעזור לשחקנינו הצעירים לצמוח ולהשתפר. אנו משוכנעים שניסיונו הרב תהיה תוספת כוח משמעותית. הרצון הגדול של תומר לסיים קריירה מפוארת במועדון בו גדל, יצר הזדמנות נהדרת לשיתוף פעולה בין הצדדים. אנו רוצים לברך את תומר ולאחל לו בהצלחה רבה מכל הלב. ברוך שובך תומר חמד".

תומר חמד ומשפחתו במעמד החתימה במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
משפחת חמד לאחר החזרה למכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה
תומר חמד שחקן מכבי חיפה עם צלחת האליפות. קובי אליהו
קאמבק מרגש בכרמל/קובי אליהו

כידוע, חמד החל את דרכו במכבי חיפה ושיחק בכל הקבוצות הצעירות שלה עד שעלה לבוגרים ב-2005. הוא הושאל למכבי הרצליה, בני יהודה ומכבי אחי נצרת עד שביסס את מעמדו כשחקן בקבוצה הבוגרת וכאמור זכה באליפות ב-2010/11. כידוע הוא המשיך לקריירה ארוכה באירופה שכללה את מאיורקה, אלמריה, ברייטון שאיתה העפיל לפרמיירליג, קווינס פארק ריינג'רס, צ'רלטון, וולינגטון פיניקס, ווסטרן סידני וונדרס ובקיץ 2022 חזר לישראל כשחתם בהפועל באר שבע לשנתיים.

לצערו של חמד, התקשה להשפיע בהפועל באר שבע - אם בעונה שעברה כבש שישה שערים במסגרת הליגה, עוד שלושה מוקדמות ובשלב הבתים של הקונפרנס ליג ועוד שניים בגביע הטוטו, העונה כלל לא כבש בשתי הופעות כמחליף במסגרת הליגה, במשחק בודד בו רשם 77 דקות בגביע הטוטו בהפסד 4:1 למכבי נתניה וכן בשתי הופעות במוקדמות הקונפרנס ליג.

בנוסף, בחיפה ממשיכים בניסיונות למצוא פתרון להעברת הכסף לדינמו מוסקבה עבור דניל לסובוי, כשמחיר הרכישה עומד על 1.2 מיליון יורו. הירוקים פנו לבנקים בישראל ביממה האחרונה על מנת לעשות בדיקה נוספת האם ניתן לפתור את הסוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully