וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד שוחרר מהפועל באר שבע: "צריך לקחת החלטה למען עתידי המקצועי"

17.1.2024 / 23:18

במועדון הסכימו לבקשת החלוץ בן ה-36, שהפך לשחקן חופשי על רקע התעניינות של מכבי חיפה: "הגיע הרגע להיפרד, נתתי את כל כולי לקבוצה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

הפועל באר שבע נענתה לבקשתו של תומר חמד לסיים את חוזהו ולהפוך לשחקן חופשי, והשחקן שוחרר היום (רביעי) על רקע ההתעניינות של מכבי חיפה לצרפו. חמד בן ה-36 פנה לראשי הפועל באר שבע בבקשה לסיים את ההתקשרות בין הצדדים, וכעת יוכל להתחיל לנהל שיחות עם קבוצות אחרות.

"אני רוצה להודות לאלונה ברקת, להנהלה, לצוות המקצועי, לשחקנים, לעובדי המועדון, לאוהדים ולכל משפחת הפועל באר שבע", אמר חמד. "אחרי שנה וחצי יחד, בהן נתתי את כל כולי להצלחת הקבוצה, הגיע הרגע להיפרד. בנקודת זמן זו, אני צריך לקחת החלטה למען עתידי המקצועי ולמען העתיד המשפחה שלי. אני מאחל למועדון המון בהצלחה בהמשך הדרך".

מכבי חיפה כאמור היא אחת המתעניינות בשירותיו ואם אכן ייפתח מו"מ בין הצדדים ויושג סיכום, תהיה זו חזרה שלו לכרמל אחרי 12 שנה וחצי. כזכור, חמד כיכב במכבי חיפה באליפות של עונת 2010/11, בסיומה עזב למאיורקה ופתח בקריירה אירופית.

תומר חמד הפועל באר שבע. דני מרון
יחזור לירוק אחרי 12 שנה וחצי? חמד/דני מרון

כידוע, חמד החל את דרכו במכבי חיפה ושיחק בכל הקבוצות הצעירות שלה עד שעלה לבוגרים ב-2005. הוא הושאל למכבי הרצליה, בני יהודה ומכבי אחי נצרת עד שביסס את מעמדו כשחקן בקבוצה הבוגרת וכאמור זכה באליפות ב-2010/11. כידוע הוא המשיך לקריירה ארוכה באירופה שכללה את מאיורקה, אלמריה, ברייטון שאיתה העפיל לפרמיירליג, קווינס פארק ריינג'רס, צ'רלטון, וולינגטון פיניקס, ווסטרן סידני וונדרס ובקיץ 2022 חזר לישראל כשחתם בהפועל באר שבע לשנתיים.

לצערו של חמד, התקשה להשפיע בהפועל באר שבע - אם בעונה שעברה כבש שישה שערים במסגרת הליגה, עוד שלושה מוקדמות ובשלב הבתים של הקונפרנס ליג ועוד שניים בגביע הטוטו, העונה כלל לא כבש בשתי הופעות כמחליף במסגרת הליגה, במשחק בודד בו רשם 77 דקות בגביע הטוטו בהפסד 4:1 למכבי נתניה וכן בשתי הופעות במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully