וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להוות תפאורה: הפועל תל אביב לא מוכנה לספוג עוד תבוסה בדרבי

17.1.2024 / 12:30

ההשפלה מול הפועל באר שבע הביאה למצב חירום ודריכות אחרת בהפועל תל אביב לקראת הדרבי, כזאת שנותנת תחושה שהשחקנים יוציאו מעצמם הכל הערב כדי לחזור למסלול. וגם: החשיבות של הישאם לאיוס והחזרה של אור ישראלוב

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

אם צריך להעביר את האנרגיות ממתחם חודורוב בימים האחרונים, הפועל תל אביב לא תושפל הערב בדרבי (20:30). בניגוד לדרבי ה-0:5 הקודם, הערב יגיעו שחקני האדומים אחרת. ההשפלה מול הפועל באר שבע גרמה להכרזה לא רשמית על מצב חירום, כזאת שכללה לא מעט שיחות בין השחקנים עצמם ובינם לבין הצוות המקצועי וגם עם הצוות הניהולי, שיחות דומות לאלה שעשו לאחר התבוסה בדרבי הקודם ולקראת בית"ר ירושלים בטדי, מסוג השיחות שמביאות את כולם להגיע עם ביטחון ולתת פייט אמיתי הערב עם כל מה שיש להם. לא בטוח שזה יספיק אפילו לנקודה, אבל האנרגיות בהפועל תל אביב הן שהקבוצה לא הולכת להוות תפאורה הערב.

מקצועית, אין לקבוצה שפנים. בהיעדר רודריגס ואלטמן הסגל מוגבל, למה ישאף ל-5 שחקני הגנה, 3 קשרים שעובדים ושני שחקני התקפה, ועדיין, אם יהיה שינוי הערב הוא לא המאמן, לא ההוראות הטאקטיות ולא שפנים אלא קודם כל השחקנים שרוצים להחזיר את הקבוצה ואת עצמם לחיים. שחקנים ירוצו, יהיו מחוייבים או כמו שאמר אחד מהם אתמול: "לא משנה מה תהיה התוצאה, בשביל הקהל צריכים לרדת מהמגרש בידיעה שנתנו הכל בשביל החולצה".

מאוויס צ'יבוטה, יהב גורפינקל שחקני הפועל תל אביב מול אנדרה פוקו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"הערב כולם ירוצו"/קובי אליהו

ב-0:5 בסיבוב הקודם ולקאניס עלה בהרכב נאיבי שלא חזר על עצמו מאז. מי שהרג את האדומים בצד שמאל היה מילסון, שפשוט חגג על אלון אזוגי (שעזב השבוע), שכלל לא קיבל עזרה ממאוויס צ'יבוטה, שהוחלף במחצית. אז מילסון לא יהיה אך מי שלא ישחק באגפים של מכבי תל אביב יתמודד מול שחקן נוסף שיעזור למגן. לא ברור מי השניים מבין שלישיית החלק הקדמי שיפתחו- אוז'בולט, לאיוס, צ'יבוטה, אך בכל מקרה לאורך כל הימים האחרונים הצוות והשחקנים דיברו על החשיבות של העזרה להגנה של החלק הקדמי, או כמו שאמרו במועדון: "הערב כולם ירוצו, אחרת שחקן יוחלף גם בדקה ה-20 אם צריך".

בחמישה שחקני הגנה אור ישראלוב קיבל השבוע את גופיית ההרכב ועשוי לפתוח. ישראלוב לא מוצא את עצמו רפואית מהקיץ-רגישות בברך, מתיחות, כאבים בכל פינה שפשוט לא מאפשרים לו לשחק מספר משחקים רצופים ופוגעים בהתפתחות הקריירה שלו. האפשרות שרן בנימין יפתח בנימין במערך של 5 היא בעייתית היום והקבוצה חייבת שלישיית קשרים שעובדת ולא יכולה לוותר עליו, כך שטל ארצ'ל צפוי לפתוח בימין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הישאם לאיוס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הכוכב של הקיץ לא הגיע לחורף. לאיוס/ברני ארדוב

ויש את הישאם לאיוס, ה"כוכב" של הקיץ שלא הגיע לחורף, על הנייר המילסון של הפועל תל אביב אך רק על הנייר, מה"שביתה האיטלקית" במחנה, דרך לחץ האוהדים והמעבר למעמד של הכוכב הגדול הביאו אותו לקריסה מקצועית ומנטאלית, זה הגיע למצב שהוא רוצה ולא יכול, הרגליים כבדות והראש לא במקום. ועדיין, לאיוס השחקן המוכשר ביותר בהפועל תל אביב, אם יש לה סיכוי במשחק כמו הערב היא צריכה לקבל ממנו הרבה יותר ממה שקיבלה העונה- לבוא לכדור, להוציא מלחץ, לשחרר בזמן ומדוייק, וכן, להיות מעורב במצבי הבקעה, חלק מהתפקיד של שחקן בחלק הקדמי. לאיוס מפנטז על חוזה גדול בחו"ל בקיץ, משחק טוב בדרבי מול קבוצה בשמינית גמר הקונפרס יכול לעשות עבורו את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully