וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבוע וחצי על כל העונה": הפועל ירושלים מתוסכלת, אך לא מוותרת

17.1.2024 / 10:07

אחרי ההפסד למכבי נתניה ולקראת משחקי הליגה נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ותחילת הגביע, בבירה יודעים שלפניהם ימים קריטיים שיקבעו כיצד תיראה המשך העונה

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל ירושלים ירדה מתוסכלת לאחר ה-2:1 אמש (שלישי) בנתניה, הפסד שהפחית באופן משמעותי את סיכויי הקבוצה לסיים בפלייאוף העליון. שחקנים בקבוצה אמרו עוד בירידה למחצית כי "איך החזרנו אותם למשחק, הובלנו והיינו עם ביטחון, פתאום הפסקנו לשחק, גם אין לנו את המזל הזה להכריע משחקים כאלה אלא רק לקבל גול מכלום בחצי השני".

שחקן הפועל ירושלים אור רויזמן אחרי שנפצע. ברני ארדוב
"שבוע וחצי על עונה כולה". רויזמן שנפצע יהיה כשיר למפגשים הבאים?/ברני ארדוב

עם 16 נקודות, הקבוצה תפגוש בשני משחקי הליגה הבאים את הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ותצטרך להשיג ניצחון באחד משני המשחקים אם היא עדיין רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לסיים בשישייה הראשונה, כשבתווך היא תקיים משחק גביע בטדי נגד הפועל תל אביב: "זה שבוע וחצי על עונה כולה" אמרו במועדון, עדיין עם תקוה לסיים את הליגה הסדירה בחלק העליון של הטבלה.

מי שעדיין לא חוזר לעניינים הוא אלוז' יאו, שהיה מעמודי התווך של המועדון בשנתיים האחרונות. יאו איבד את מקומו בהרכב, לאחר מכן היה חולה, אך עדיין ההגנה של הקבוצה לא יציבה וסופגת שערים קלים מדי. בהתחשב בכך שההתקפה מתקשה להבקיע יותר משער אחד למשחק, ייתכן שחזרה של יאו להרכב תעשה את ההבדל, למרות שבמועדון בשלב זה רוצים לצרף שחקן התקפה זה על חשבון אונז'יי באצ'ו ששוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully