וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם בן הרוש על הכוונת של הגדולות, אך לא צפוי להימכר בינואר

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 8:35

המגן זכה למחמאות אחרי שכבש ב-0:2 על חדרה, שבחים גם לדיבה ולרוני לוי: "זו קבוצה של מאמן, הוא צריך להישאר כאן שנים קדימה". הפועל חיפה מנסה להתחזק בקשר ובשחקן התקפה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

הפועל חיפה המשיכה את המומנטום האדיר שלה והתקרבה ערב המשחק של מכבי תל אביב עד כדי שש נקודות מהמקום הראשון, כאשר גברה 0:2 על הפועל חדרה ורשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות. בחיפה חילקו מחמאות אדירות למאמן רוני לוי: "זו קבוצה של מאמן, אין על כך שאלה", אמר גורם בחיפה, "רוני צריך להיות כאן מאמן לשנים קדימה".

בחיפה החמיאו גם לחוליית ההגנה, כאשר ג'ורג' דיבה ונועם בן הרוש מצליחים להרשים ומתבררים כתגליות העונה: "דיבה לא נספר בהתחלה, אבל הוא מוכיח שהוא בלם נהדר", אמר אותו גורם, "לא ספגנו שלושה משחקים ברציפות וזה בלי מאיימבו וחאתם".

נועם בן הרוש הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מחמאות גדולות. בן הרוש חוגג/מאור אלקסלסי

לגבי בן הרוש, בחיפה מבינים שהשחקן על הכוונת של קבוצות גדולות, אך במועדון משוכנעים שהבעלים יואב כץ לא יחשוב על מכירה בינואר גם אם תגיע הצעה על המגן הצעיר. בן הרוש עצמו זכה לעידוד מאסיבי בסוף המשחק ולמחמאות גדולות על היכולת וכמובן על השער האדיר שכבש.

בקבוצה רוצים מאוד להתחזק בקשר אחורי ובשחקן התקפה נוסף: "קשה מאוד להביא זרים בחלון הנוכחי, גם בגלל המלחמה", אמרו בחיפה, "אבל נעשה הכל כדי להתחזק".

כעת לוי ינסה להוריד את השחקנים שלו אל הקרקע. "כמו שעשינו רצף ניצחונות, יכול להגיע רצף של הפסדים אם נירדם", אמר שחקן בקבוצה, "חייבים להמשיך להיות כל הזמן מחוייבים ואז הניצחונות ימשיכו להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully