וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הבהיר: "לא אשחרר את קריאף, זה אפילו לא עלה על הפרק"

16.1.2024 / 11:45

מאמן בית"ר התייחס לעתידו של הקפטן לקראת ריינה (רביעי, 19:45, ספורט3) ודיבר גם ההצטרפות של זסנו: "מצפים שייכנס טוב לעניינים"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

אחרי הניצחון הגדול על חדרה, בית"ר ירושלים נערכת למשחק חשוב נוסף, מחר (רביעי, 19:45, ספורט3) נגד בני ריינה בטדי. אימון הקבוצה הוקדם על מנת לאפשר לאנשי המועדון להגיע להלוויתו של דרור קשטן ז"ל, ולפניו התקיימה מסיבת עיתונאים.

"היה לנו משחק מצוין נגד חדרה, גם מבחינת תוצאה וגם מבחינת מצבים", אמר יוסי אבוקסיס. "אמנם החמצנו הרבה, ונצטרך לשפר את זה, אבל כמו שאמרנו, כדי להגיע לפלייאוף העליון נצטרך לייצר רצף משחקים טוב. זה משחק נגד קבוצה שמתמודדת איתנו על המקום בפלייאוף. קבוצה שאם אנחנו רוצים להתקדם בטבלה אנחנו חייבים לקחת את הנקודות מהמשחק הזה".

אבוקסיס שם סוף גם לספקולציות שהיו במהלך השבוע לגבי הקפטן, אופיר קריאף, ואמר: "שיהיה ברור, אני לא משחרר את אופיר קריאף, זה משהו שלא עלה על הפרק מבחינתנו, לפעמים מגיעים למצב ששחקנים פחות משחקים, ויש קרב על ההרכב, אז יש ביקוש לשחקנים ובינואר יש כל מיני ספקולציות. אנחנו מבחינתנו זה לא על הפרק לשחרר את אופיר. זה לא על הפרק. הוא שחקן ותיק פה. אנחנו הולכים לעונה ארוכה. נכון שבתקופה האחרונה הוא פחות משחק אבל מבחינתי הוא שחקן חשוב בסגל. יש לנו עונה ארוכה ונצטרך להשתמש בכל השחקנים שיש לנו בסגל".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
רוצה סגל רחב. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

על זוהר זסנו אמר המאמן: "זסנו זה שחקן שרצינו בתחילת החלון הקודם, שחקן מוכשר מאוד, אני חושב שזה שחקן שיכול לעזור לנו, הוא בחור מצוין וזה יקל עליו את ההשתלבות, מצפים לכניסה טובה שלו לעניינים".

יובל אשכנזי הוסיף: "ריינה קבוצה טובה ומאומנת, הם מוציאים הרבה נקודות, ראינו אותם נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם. אנחנו נבוא לעשות את העבודה שלנו, הכי מוכנים שיש, הצוות יכין אותנו ואני בטוח שננצח את המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully