וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של קצב: הפועל חולון תעלה לטופ 16 למרות כל הקשיים?

16.1.2024 / 10:56

כשהם רחוקים מהבית, לא מוצאים יציבות בעמדת הרכז ונאלצים להסתדר גם בלי הקפטן - הסגולים "יארחו" (21:00) בהונגריה את אוסטנד במשחק השלישי והמכריע של הטופ 16. המנצחת תצא בשבוע הבא למורסיה

מחוץ לקווים, 14.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

גורל העונה האירופית של הפועל חולון ייחרץ הערב (שלישי, 21:00), כשהיא "תארח" בסומבטהיי את פילו אוסטנד למשחק השלישי והמכריע בסדרת הפלייאין של ליגת האלופות.

בשני המפגשים הקודמים, את ההבדל עשתה התקפת הסגולים. הבלגים נעו סביב אותו אזור (70 ו-71 נקודות), בעוד חולון קלעה 80 בניצחון ונעצרה על 61 בהפסד. עניין קצב המשחק אינו מקרי, כנראה: בניצחונות הליגה האחרונים על הפועל גליל עליון ומכבי חיפה הגיעו שחקניו של עמית שרף ל-84 ו-86 נקודות, בעוד עירוני רמת גן עצרה אותם על 65 והכניעה אותם.

ואם התרגלנו לאורך השנים האחרונות שאת הטון נתנו הגארדים - בעיקר ג'ו רגלנד - הרי שהפעם התהפכה התמונה. הנסיבות מקילות, כמובן; אמד קייבר, שהובא מלכתחילה, נטש בגלל המלחמה, מחליפו ניק ג'ונסון עזב בתום חוזהו הזמני ובינתיים דיאונדרה ברנס אינו מציג יכולת דומיננטית במיוחד. כל זה קורה כשניב משגב פצוע ומושבת כבר יותר מחודש, ולא ישחק גם הערב. הוא עשוי לשוב לפעילות במשחק הליגה מול בני הרצליה במוצאי שבת.

מי שנדרש לסחוב את העגלה על כתפיו, בפרט לאחר עזיבתו של הקלע המוביל בקמפיין אמין נואה (14 נקודות למשחק), הוא שחקן הפנים ג'סטין סמית'. מלבד הממוצעים שלו בליגת האלופות - 12.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים - הוא מפגין יעילות התקפית מרשימה ומדורג שלישי במפעל באחוזים לשתיים עם לא פחות מ-78. זה היה אחד המפתחות לשינוי בהפסד לאוסטנד, שהובילה אותו ל-4 מ-12 בלבד.

סי ג'יי האריס הפועל חולון. פיב"א אתר רשמי, אתר רשמי
רגע האמת. האריס/אתר רשמי, פיב"א אתר רשמי

המנצחת הערב תשתבץ בבית 12 לצד א.א.ק אתונה, פרומיתאס ומורסיה, ותצא כבר בשבוע הבא למשחק חוץ קשה בספרד. מסיבות כלכליות ולוגיסטיות, החליטו בחולון להפוך את סומבטהיי לבית החלופי שלהם באופן קבוע, ולא לחזור לריגה - שבה אירחו בשלב הראשון.

"שתי הקבוצות כבר מכירות אחת את השנייה, והמטרות שלנו הן לשלוט בריבאונד ובקצב המשחק ולייצר נקודות ממשחק מעבר", אמר שרף. "נצטרך לעצור את סם ואן רוסום ופייר ז'יל בקליעה מבחוץ ולמנוע מהם לייצר לאחרים, ואת דאמיין ג'פרסון וקליל אחמד, שהם שחקני האחד על אחד העיקריים שלהם. נצטרך להגיע מרוכזים ולהקריב מעצמנו, כי המטרה שלנו כקבוצה היא להמשיך ולעלות לטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully