וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי ונאור יפתחו, סונדגרן יכלל בסגל? "שם המשחק - המשכיות"

16.1.2024 / 9:10

דגו יערוך שינויים בקישור על רקע חסרונם של ג'אבר הפצוע ורפאלוב המוצהב (רביעי, 20:00, ספורט4): "תיקו אחד, ויחזרו כל הדיבורים". הצוות המקצועי לאלברמן: דרוש קשר נוסף. תומר חמד מועמד

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 0:5/ספורט1

מכבי חיפה תפגוש מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) את בני סכנין כאשר מסאי דגו יצטרך שוב להסתדר עם סגל חסר במיוחד. דניאל סונדגרן ינסה להשלים אימון ואחריו יתברר האם יוכל לחזור לסגל של דגו או זקוק למנוחה נוספת. בחיפה מקווים מאוד שסונדגרן יוכל להיכלל בסגל ויתחיל לחזור לעניינים.

מי שיהיה מחוץ לסגל הוא מחמוד ג'אבר שפצוע בשריר הירך האחורי וייעדר בשבועות הקרובים. גוני נאור צפוי לקבל את המקום בהרכב. בחיפה החמיאו לנאור על היכולת כשנכנס כמחליף במשחק האחרון והוא יקבל את הקרדיט בהרכב. גם צ'ארון שרי יחזור להרכב, בעוד ליאור רפאלוב ייעדר מהסגל בשל צהובים. "שם המשחק הוא המשכיות. זה משהו שהצוות כל הזמן מתעקש עליו", אמרו במועדון. "תיקו אחד ושוב יחזרו כל הדיבורים, ככה שאנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ולהשתפר כל הזמן".

בקבוצה ממשיכים בניסיונות לחיזוק ומנסים לפתור את המכשול בהעברת הכסף לדינמו מוסקבה, על מנת לרכוש את דניל לסובוי. במקביל מחפשים חיזוק נוסף ואלעד מדמון הוא המועמד המוביל, אך בחיפה מבינים שהפועל חדרה מתעקשת שלא למכור אותו כבר בחודש ינואר.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
אסור להוריד רגל מהגז. שרי/ברני ארדוב

תומר חמד מועמד גם כן ואם ישיג שחרור מהפועל באר שבע, עשוי לחזור לקבוצת נעוריו. במקביל, על רקע הפציעה של ג'אבר בצוות המקצועי מעוניינים לצרף קשר בעמדות 6-8 ואף העבירו את המסר למנהל המקצועי גל אלברמן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully