וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "מקווה שהחדרנו אמונה אחד בשני. לפעמים זה הכי חשוב"

16.1.2024 / 8:58

הקשר סיפר ששחקני הפועל תל אביב ערכו אסיפה סגורה לקראת הדרבי. בורחה למה אופטימי: "זה זמן טוב להפוך את המומנטום"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 4:0/ספורט1

הפועל תל אביב כבר חטפה מכה אחת השבוע, ויודעת שאסור שזה יקרה לה שוב מחר (רביעי). מכבי תל אביב תעלה כפייבוריטית ברורה גם לדרבי הזה, אבל אחרי שהצהובים גילו סימני חולשה במחזורים האחרונים, האדומים מרגישים שאולי אפשר להפתיע. לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

"כל משחק חשוב, במיוחד הדרבי", אמר המאמן בורחה למה. "אנחנו רוצים לשמח את הקהל, רוצים להתחרות כמו שצריך. הם עדיין מובילים את הטבלה, עדיין קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים מאוד. אנחנו מרוכזים בעצמנו, זה זמן טוב להפוך את המומנטום שלנו. בכל משחק אנחנו רוצים לנצח, אנחנו מפוקסים רק על זה".

"הדרבי הקודם היה לפני הרבה זמן והמון השתנה בשתי הקבוצות. אנחנו רגועים, מאמינים בעצמנו, ומשוכנעים שאפשר להשיג נקודות".

שחקניו של למה ינסו להימנע מכרטיס אדום נוסף. "אנחנו רוצים לסיים כל משחק עם 11 שחקנים. יש סיטואציות מאוד מתוחות ואנחנו רוצים להיות אגרסיביים בכל משחק, אבל אנחנו צריכים להשתדל להישאר עם 11 שחקנים בכל רגע נתון".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. קובי אליהו
מבחן גדול. בורחה למה/קובי אליהו

הקפטן דן איינבינדר אמר: "אין מה לעשות עם מה שכבר קרה, נצטרך להתכונן לזה כמו לעוד דרבי, ברמת מוכנות הכי גבוהה שיש. אני מאמין שנוכל לעשות את זה מחר, ושהאוהדים ייצאו מאושרים. עדיף להתרכז בהפועל תל אביב. אם אנחנו נגיע מרוכזים, עם הרבה תשוקה ואמונה, יהיה לנו הרבה יותר קל. עניין הכרטיסים האדומים. מכבי תל אביב כרגע הקבוצה הטובה בארץ לפי הטבלה, אבל בדרבי זה לא רק יכולת, אלא גם הרבה לב ונשמה. לפעמים זה יותר חשוב מכל דבר אחר".

"זה משחק כל כך שונה. אנחנו חייבים להיות צנועים. נצטרך לבוא מחויבים, ולהבין שהדבר הכי חשוב זו האמונה. אתמול ישבנו יחד כולנו ויצאנו לנו לדבר על כל מיני דברים. אני מקווה שהצלחנו להחדיר אחד לשני אמונה והבנה של כמה המשחק הזה יכול להיות חשוב לכל אחד מאיתנו".

על שגיב יחזקאל: "כולנו גאים בו על המעשה שהוא עשה, בארץ זרה שאולי תומכת בצד השני. היה מרגש לראות אותו עושה את זה, ואני מקווה שהכל יסתדר לו בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully