וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים להם בסיבוב: מה עבר על מכבי חיפה מאז המפגש בסיבוב הראשון

14.1.2024 / 13:30

דגו עסוק בניסיונות להוריד את שחקניו לקרקע אחרי משחק העונה, וכעת מחכה לה היריבה הישראלית היחידה שניצחה אותה העונה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

כמה דקות אחרי שריקת הסיום ביום רביעי בבלומפילד נכנס מסאי דגו הנרגש אל חדר ההלבשה ולאחר המחמאות אמר לשחקני מכבי חיפה: "אם לא ננצח ביום ראשון את מכבי פתח תקווה לא עשינו שום דבר בנצחון הערב". המילים של דגו אולי נשמעות קלישאתיות אך אצל הירוקים יודעים היטב שאין מקום לשאננות וגם לא לאופוריה. לפני המשחק מול מכבי תל אביב דגו דיבר על כך שכל משחק תלוי בירוקים כשהמסר אמנם נאמר בראיונות פומביים אך כוון לחדר ההלבשה שלו כשעת עושה רושם שהמסר דווקא אחר הנצחון החשוב ביותר העונה התהפך כשגם הוא לשחקנים.

דגו לא הסתפק בחצי המשפט שנאמר תוך כדי החגיגות וספק אם חלחל לשחקנים והתייצב מול המצלמות יום אחרי עם מסר דומה, "אי אפשר לחגוג במכבי חיפה כשאתה במקום השני, בסוף לא עשינו כלום אם לא תהיה אליפות". המסר של דגו גם הפעם חלחל לשחקנים והיה כדי להוריד אותם אל הקרקע. אם הירוקים חיפשו עוד דרכים להוריד את השחקנים אל הקרקע הרי שזהות היריבה צפויה לעשות זאת כשחיפה תארח הערב את הקבוצה הישראלית היחידה שניצחה אותה העונה.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, עם מאמן מכבי תל אביב רובי קין. ברני ארדוב
איך יורדים לקרקע? דגו/ברני ארדוב

הרבה טלטלות עברו כידוע הירוקים. זה החל בקיץ של מהפך של ממש עם עזיבת הצוות המקצועי ומינוי דגו למאמן, המשיך בעזיבה של עוגנים דוגמת עומר אצילי, מוחמד אבו פאני, ג'וש כהן ודילן בטובנסיקה, המשיך בגילוי הצעירים דוגמת ענאן חלאיילי, עילאי חג'ג ועילי פיינגולד וכן כלל כמובן את ההעפלה לפלייאוף ליגת האלופות ותחילת העונה המגומגמת בליגה.

אם יש סימם להתחלה המגומגמת יותר מכל היא המשחק מול מכבי פתח תקווה בסיבוב הקודם. הירוקים הגיעו מלאי בטחון למשחק ועם זר חדש בהרכב, לורנצו שימיץ', אלא שמהר מאוד התברר שחיפה בדרך לערב בלהות וששימיץ' ירצה לשכוח את אחד המשחקים החלשים בחייו. "אין ספק שזה משחק שכולם ירצו לשכוח אצלנו", קבע שחקן בקבוצה. "זה היה הפסד צורם גם אם לא היה מדובר בתבוסה. כל המגרעות שלנו נחשפו בתשעים דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה פצוע. אודי ציטיאט
זיכרונות רעים מהסיבוב הקודם. שימיץ'/אודי ציטיאט

הערב הירוקים יפגשו שוב את מכבי פתח תקוה כשסיבוב שלם עבר מאז והירוקים לא הפסידו שוב. אם במשחק הקודם לחיפה היה מקום לטעויות הרי שהפער בטבלה שאמנם הצטמק ביום רביעי האחרון עדיין משמעותי אל מול מכבי תל אביב וכל מעידה שוב תחזיר את הלחץ האדיר לכפר גלים. "היו אנרגיות מטורפות נגד מכבי תל אביב ואסור לנו לחשוב שבמשחק הערב אפשר להגיע עם אנרגיות פחותות", קבע אחד השחקנים הבכירים. "בסוף המשחק הזה הוא חשוב לא פחות מהמשחק ברביעי כדי להראות המשכיות ואופי ונגיע מאוד נחושים כדי לעשות את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully