וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חגגה את "אחד הניצחונות הכי חשובים שלנו העונה"

14.1.2024 / 8:59

בקבוצה חגגו באשדוד דווקא לאור היכולת הלא משכנעת: "חשוב לדעת לקחת נקודות גם במשחקים כאלה. בעונות קודמות לא עשינו זאת"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:1 בחוץ על מ.ס. אשדוד/ספורט1

חגיגות גדולות בהפועל חיפה אחרי הניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד בחוץ. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה והחגיגות היו דווקא בגלל שהיכולת לא הייתה גבוהה - אבל הנקודות הושגו במלואן והקבוצה מבוססת במקום השלישי, עם פער של 10 נקודות במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. "חשוב לדעת לאסוף נקודות במשחקים לא טובים, זה לא קרה לנו בעונות הקודמות", אמר גורם במועדון, "זה אחד הניצחונות הכי חשובים שלנו העונה, כזה שמבסס אותנו בצמרת".

עוד סיבה לכך שבקבוצה שמחו מאוד כרוכה בנסיבות. חיפה הגיעה למשחק עם סגל חסר, ללא שני הבלמים המובילים פרנן מאיימבו וחאתם עבד אלחמיד והפעם גם בלי מלך השערים גיא מלמד. גם דניס פוליאקוב לא היה כשיר לחלוטין ונכנס רק לדקות האחרונות של המשחק.

בחיפה רוצים מאוד להתחזק כשהעמדה המבוקשת ביותר על ידי רוני לוי היא קשר אחורי. לוי היה שמח לראות את אופיר קריאף מגיע ובקבוצה בודקים את האפשרות, וגם איאהב גנאים עדיין מועמד. "יש הרבה מאוד שמות שנזרקים, אבל כרגע אין שום דבר סגור" אמרו במועדון.

מלבד עמדת הקשר האחורי, בחיפה רוצים להתחזק בשני שחקנים נוספים כאשר גם אופציות של שחקנים זרים על הפרק.

תומר יוספי חוגג עם לירן סרדל, נאור סבג שער של הפועל חיפה. לירון מולדובן
הפלייאוף העליון מתקרב. שחקני הפועל חיפה/לירון מולדובן

הפועל חיפה תארח ביום שלישי את הפועל חדרה ותנסה להמשיך במומנטום כדי להתקרב עוד יותר לפלייאוף העליון. לאור התוצאות החלו גם ציפיות לסיים במקום שמוביל למפעל אירופאי בתחילת העונה הבאה. "קודם כל צריך להשיג את המטרה הראשונה שהיא פלייאוף עליון", אמר שחקן בקבוצה, "אם נחשוב כל כך רחוק ונהיה יהירים נשלם על זה ביוקר. חשוב שנשלים את המשימה הראשונה ואז יהיה אפשר להתפנות לחשוב על מטרות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully