וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' רוצה שישה שחקנים חדשים בסכנין: "הסגל כמו לימון סחוט"

14.1.2024 / 8:05

הפציעות מתרבות, הסגל מתקצר והמאמן מתוסכל: " לפעמים לפני משחק זה כמו בשכונה: 'מי שרוצה לשחק שירים את היד'"

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

הצוות המקצועי של בני סכנין רוצה לצרף שישה שחקנים בחלון ההעברות והמסר הועבר גם להנהלת הקבוצה. סלובודן דראפיץ' צריך להתמודד בכל משחק מחדש עם סגל קצר מאוד כאשר כל פציעה גם מובילה לכך שהמאמן צריך לאלתר עם המחליפים. דראפיץ' קיבל הבטחה מהנהלת הקבוצה שהיא תתחזק ובמועדון מחפשים גם בגזרת הישראלים וגם בגזרת הזרים.

"גם בשבוע שעבר המשחק היה לא טוב וגם עכשיו המשחק לא טוב. אנחנו מאוד חסרים בסגל ויש המון פצועים " הודה דראפיץ' אחרי ה-0:0 נגד הפועל ירושלים, "אני בא ביום שישי לאימון מסכם ומתפלל לראות מי בריא ושאפשר לעשות הרכב. השחקנים הם לא מכונות, העונה הזו משוגעת והיא לא נורמלית והיום מי שיש לו סגל רחב יצליח".

דראפיץ' המשיך לדבר על הקשיים עם הסגל הקצר ואמר: "אתה מגיע למצב לפעמים לפני משחק שזה כמו בשכונה, מי שרוצה לשחק שירים את היד. אנחנו גם מתוסכלים מזה. בהתחלה קיבלנו מחמאות והיום לא, אבל אני מחמיא לשחקנים שהם נותנים הכל וזה כמו לימון סחוט".

גבי ג'ורי שחקן בני סכנין פצוע, איתו השופט גל לוי. דני מרון
אתמול גם גבי ג'ורי הצטרף לרשימת הפצועים/דני מרון

אתמול גבי ג'ורי נפצע והוחלף בדקה ה-5 ובנוסף, חסן חילו וסאהר תאג'י הרגישו עומסים. בקבוצה מקווים שהדבר לא ישפיע לקראת המשחק מול מכבי חיפה. "נקודה בטדי זה לא רע, נכון שלא שיחקנו טוב בלשון המעטה, אבל נקודה היא דבר בסדר בסיטואציה הנוכחית" אמר שחקן בקבוצה, "רצינו לנצח אבל המשחק התפתח בצורה שגם תיקו הוא תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully