וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרצ'קין: "חשבתי שזה משחק העונה שלנו, מסתבר שיש עוד אחד בשלישי"

14.1.2024 / 8:15

הפועל ירושלים מאוכזבת מהתיקו עם סכנין, אבל הראש כבר בנתניה. זיו אריה נפרד מבאצ'ו ומצהיר: ננסה לצרף זר להתקפה

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

ה-0:0 אתמול (שבת) עם בני סכנין לא אמור להיות זה שיכריע את העונה של הפועל ירושלים. אם כבר, ההפסד בחיפה והנקודה שצברו אתמול מאזנים את חמשת המשחקים בהם צברה הקבוצה 13 נקודות וחזרה לחיים.

בכל זאת, אם להפועל ירושלים יש פנטזיות על פלייאוף עליון, בשל העובדה שהיא סוחבת איתה את תשעת המחזורים הרעים בתחילת העונה, היא חייבת לעשות סדרה חיובית דומה לזאת שעשתה עד לפני שני משחקים אם ברצונה להתברג בפלייאוף העליון. עם היכולת והאופי שהקבוצה הזאת הציגה העונה, היא מסוגלת לזה. זה צריך להתחיל כבר ביום שלישי במשחק החוץ נגד מכבי נתניה.

מי שעזב אתמול את הקבוצה הוא אונדז'יי באצ'ו, שעד לפציעה שלו היה עמוד התווך של ההגנה במשך שנתיים. זיו אריה אמר על באצ'ו: "זה שחקן ואדם שיש לו זכויות גדולות בהפועל ירושלים, היה תענוג גדול לאמן אותו. היוזמה לא הייתה שלנו, הוא ביקש להשתחרר, זה בא ממנו. העונה הזאת הייתה קצת פחות טובה, הוא לא שיחק הרבה בגלל פציעה, ברגע שהוא ביקש החלטנו לא לעמוד בדרכו. נחפש זר בחלק הקדמי, אם נצליח נעשה את זה".

סדריק דון שחקן הפועל ירושלים לפני עובדיה דרויש שחקן בני סכנין. דני מרון
זר חדש יתחרה איתו על דקות? סדריק דון/דני מרון

מקס גרצ'קין אמר בסיום: "אני לא שבע רצון מתיקו, כל משחק בית אני רוצה לנצח. נקודת האור היא ששמרנו על שער נקי. בשבילנו זה היה משחק עונה, אבל אחרי שראיתי את התוצאות, יש לנו ביום שלישי עוד משחק עונה, נקווה לקחת בו שלוש נקודות".

על הסיכוי לפלייאוף עליון אמר: "הכל נזיל, אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו. יש לנו דרך, אבל איתה צריכים להביא תוצאות. נקווה לחזור למומנטום החיובי שהיה לנו כבר ביום שלישי, אנחנו צריכים נקודות. גם כשהיינו עם שתי נקודות האמנתי מאוד בקבוצה ובדרך של הצוות. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה, אבל להגיד עכשיו שאנחנו רוצים פלייאוף עליון? זה עוד מוקדם. מסתכלים על נתניה בשלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully