וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "גוזלן מהחלוצים הטובים בליגה, היה חשוב להביא גולר"

14.1.2024 / 8:13

המלאבסים ניצחו והוכיחו שהשארת טסלפפה בינתיים מוצדקת. בקבוצה אמרו: "כשאתה במאבקי הישרדות מה שחשוב זה הנקודות"

תקציר ניצחונה של הפועל פתח תקוה 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

שמחה גדולה בהפועל פתח תקוה אחרי הניצחון אתמול (שבת) 0:2 על מכבי נתניה, ניצחון ראשון אחרי תשעה משחקים רצופים. לפני כשבועיים התכנסו בהנהלת המועדון לדון בעתידו של עופר טסלפפה חברי ההנהלה ובעיקר המנכ"ל אבי יחיאל, זכו למחמאות על כך שהחליטו לתת למאמן עוד צ'אנס. בשלושת המשחקים שחלפו מאז, הפועל פתח תקוה לא הפסידה ואתמול היא עלתה מעל הקו האדום.

"דווקא אתמול שיחקנו פחות טוב מהרבה משחקים שבהם הפסדנו", אמר שחקן בקבוצה "למרות זאת, כשאתה במאבקי הישרדות מה שחשוב זה הנקודות וסוף סוף יישמנו את זה".

שובל גוזלן שהגיע לפני כמה ימים מהפועל חיפה, פתח אתמול בהרכב, כבש את השער הראשון וסחט כרטיס אדום בפעולה שהובילה לשער השני אותו כבש אבי ריקן. "לא סתם התעקשנו על שובל", אמרו בקבוצה, "הוא מהחלוצים היותר טובים בליגה. היה חשוב להביא גולר לקבוצה".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
שמחה גדולה. הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

הבלם אנדרה טיישיירה ערך את משחקו האחרון בקבוצה ואחריו נפרד בדמעות מהאוהדים ומהשחקנים. בהפועל פתח תקוה מחפשים בלם זר במקומו ובמקביל ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בקבוצות הגדולות. חמזה שיבלי וסוף פודגוראנו ממשיכים להיות על הכוונת של הצוות המקצועי ואם אחד מהם יהיה על המדף, המלאבסים ינסו לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully