וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל תל אביב: "אנחנו חלשים, בדרבי זה עלול להיגמר רע"

14.1.2024 / 8:05

תחת בורחה למה הכול מקרי, אבל כרגע אין כוונה להחליפו. כשהדרבי בפתח, במועדון מודים: "אם נתרסק זה יגמור לנו את העונה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 4:0/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה את המשחק אמש (שבת) נגד הפועל באר שבע בסוג של הלם אחרי התבוסה 4:0. בקבוצה אולי יגידו שהם שיחקו מחצית שלמה ב-10 שחקנים, שמדובר בתקופה פחות טובה, אך גורמים במועדון סיכמו זאת טוב יותר: "אנחנו קבוצה חלשה. לא יודע אם זה מאמן או לא, אבל אנחנו חלשים מאוד וביכולת כזו זה ייגמר רע מאוד בדרבי".

בסיום המשחק אף אחד לא דיבר על סיכויים לפלייאוף העליון, רק על "מה יהיה בדרבי" ו"אסור שנתרסק, זה יגמור את העונה"' עם חשש גדול ממה שעלול לקרות בים רביעי - מה שלא נותן שקט לאף אחד במועדון.

בשלב זה לפחות בורחה למה ממשיך על הקווים. יחד עם זאת, ייתכן שמפלה קשה בדרבי ולחץ האוהדים יביאו לשינוי. האדומים עם 20 נקודות במרכז הטבלה, אבל מקצועית נראים רחוקים מאוד מכרטיס לפלייאוף העליון. גם ב-11 שחקנים, הפועל תל אביב כמעט לא הגיעה למצבים ובמחצית השנייה למה הגיב לא טוב, המשיך עם חמישה שחקני הגנה והפקיר את מרכז המגרש. כל אלו, ביחד עם העובדה ששחקני ההתקפה ממשיכים להפקיר טקטית, מחייבים ממנו למצוא פתרון לפני שיהיה מאוחר מדי.

האם יש ללמה את היכולת הזאת? עד עתה נראה שהכל מקרי. אי אפשר לשמוע ממנו תובנה מקצועית אחת ביחס למשחק, הוא לא מגיב ליריבות והתחושה היא שהעסק גדול עליו. יחד עם זאת, זה לא מנקה את השחקנים, שגם ללא מאמן לא צריכים להיראות ככה.

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. קובי אליהו
לפני המשחק הוא עדיין חייך. למה/קובי אליהו

הפועל תל אביב שמה את חלק הארי של התקציב על הזרים ועל עומרי אלטמן, מאוויס צ'יבוטה והישאם לאיוס. מרודריגס ואלטמן הפצועים היא עוד קיבלה משהו במשך חודש עד שנפצעו, מהשאר כמעט ולא. אפילו אמיליוס זובאס התיישר לאחרונה עם החולשה ובעמדת המאמן שמו את הז'יטונים על ברירת מחדל במלחמה.

מתישהו בתקופה הקרובה המועדון יצטרך לקבל החלטה האם למה הוא האיש שיכול להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון או שצריך להחליפו. אחת הסיבות להישארות של הספרדי היא גם חוסר הרצון למנות מאמן ישראלי והעובדה שזר טוב יעלה לא מעט כסף, אך הדד ליין להכרעה מתקרב והאדומים יצטרכו לקבל החלטה. אלא אם למה יוכיח אחרת ויביא לקבוצה משהו אחר.

עומר סניור שהורחק אתמול ייעדר מהדרבי, כמו גם עמרי אלטמן וחוסה רודריגס הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully