וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לתכנון המקורי, חזיזה עדיין לא הצטרף לאימוני מכבי חיפה

12.1.2024 / 13:09

הקשר שמשתקם מניתוח היה אמור להתחיל באימונים ראשוניים לפני כעשרה ימים, אך עדיין לא מוכן לעשות זאת. בצוות המקצועי מקווים שהוא יחזור לאימונים בתוך 3 שבועות. "אי אפשר יהיה להביא חיזוק טוב יותר מחזרה של חזיזה", אמר אחד מחבריו לקבוצה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

דולב חזיזה עדיין לא חזר לאימוני מכבי חיפה. מאז תחילת חודש ספטמבר הקשר נעדר ממשחקי הקבוצה ולפי התכנון המקורי הוא היה אמור להתחיל באימונים ראשוניים לפני כעשרה ימים, משמע בתחילת חודש ינואר, אולם בפועל לא חזר מכיוון שהוא עדיין אינו מוכן לכך זכר לפגיעה בגיד אכילס, כך לטענת גורמים המעורים בפרטים.

אותם גורמים העידו שחזיזה נחוש מאוד לחזור ועושה הכל כדי לשוב לעניינים, כשבמכבי חיפה מקווים שאכן בשבועות הקרובים הוא יוכל לקיים לפחות אימונים ראשוניים במטרה שיוכל במהלך חודש פברואר לחזור לסגל. חזיזה, כידוע, נותח בתחילת חודש נובמבר, אך ממשיך לסבול מאי נוחות.

בצוות הרפואי מקווים שעוד כשלושה שבועות הוא יחזור לאימונים עם כדור. במכבי חיפה אמרו: "מדובר בהחלמה של 3 חודשים ומעלה לאחר הניתוח. הצוות הרפואי הכין תכנית מפורטת וקיימת שביעות רצון מקצב השיקום. דולב יצטרף לאימונים בעוד מספר שבועות".

"אי אפשר יהיה להביא חיזוק טוב יותר מחזרה של חזיזה", קבע אחד מחבריו לקבוצה, "הוא איתנו כל הזמן בפן המנהיגותי, אבל כולם יודעים כמה הוא יכול להוסיף על הדשא".

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
עדיין לא מוכן. דולב חזיזה/מאור אלקסלסי

ללא קשר לחזיזה, במכבי חיפה יקבלו החלטה מחר לאחר האימון המסכם בנוגע לפרנזי פיירו וליאור רפאלוב. הקשר הוותיק נחוש לשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה, אך במכבי חיפה לא יסכנו אותו אם יבינו שהוא לא כשיר במאת האחוזים. פיירו ינסה להתאמן מחר ואז יתברר האם הוא יכול לעמוד לרשותו של מסאי דגו. צ'ארון שרי צפוי לחזור ביום ראשון לארץ ועדיין לא הוחלט אם יהיה חלק מהסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully