וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "איבדנו מספיק נקודות ואנחנו במקום השני, אין סיבה לחגוג"

11.1.2024 / 17:57

מאמן מכבי חיפה לקראת מכבי פתח תקוה ביום ראשון: "אם נבוא בגישה שאיתה הגענו לבלומפילד, אני בטוח שננצח". שימיץ': "הגעתי לארץ חדשה והייתי צריך לעשות התאמות"

תיקתקנו: 11.1/ספורט1

מכבי חיפה פתחה מחדש את מאבק האליפות כשניצחה אמש (רביעי) 0:1 באצטדיון בלומפילד את מכבי תל אביב במשחק העונה הראשון והורידה את ההפרש בין השתיים לחמש נקודות בלבד, אבל כבר ביום ראשון היא תעלה לכר הדשא פעם נוספת כשתארח את מכבי פתח תקוה (20:30).

המאמן מסאי דגו, שהודה שהניצחון אתמול היה הגדול ביותר שלו במכבי חיפה בינתיים ועם זאת גם הבהיר שהוא לא יהיה שווה דבר אם הקבוצה לא תזכה בתואר בסופו של דבר, התראיין כעת לקראת המשחק ביום ראשון נגד הקבוצה שמולה הפסידה מכבי חיפה בסיבוב הראשון: "אנחנו נפגוש יריבה שדומה להפועל פתח תקוה שמגיעה אחרי כמה הפסדים, אבל איבדנו מספיק נקודות ואנחנו צריכים לנצח. אין לנו פריבילגיה לחגוג יותר מדי כי אנחנו עדיין במקום השני ואנחנו לא יכולים לחגוג במיקום הזה ובמרחק חמש נקודות ממקום ראשון. מבחינתי המשחק נגד מכבי תל אביב היה ועבר, רק מכבי פתח תקוה בראש שלי ושל הצוות. המשחק הזה תלוי בנו ואם נבוא בגישה שאיתה הגענו לבלומפילד, אני בטוח שננצח".

שחקני מכבי חיפה, לורנצו שימיץ', עלי מוחמד. ברני ארדוב
"מיום מיום אני מרגיש יותר בנוח". שימיץ'/ברני ארדוב

לדברי המאמן הוסיף הבלם לורנצו שימיץ': "אני שמח וגאה בעבודה הקבוצתית. אני חושב שמבחינה טקטית היה לנו משחק טוב מאוד ואחרי המשחק הייתה תחושה מאוד חיובית. כל משחק בליגה פה הוא קשה, כי קבוצות סוגרות נגדנו ואנחנו צריכים להישאר מפוקסים בעצמנו ולשחק את המשחק שלנו. הכל תלוי בנו ואם נראה את היכולות ואת האומץ שהראינו נגד מכבי תל אביב, אני לא מפחד ויודע שיהיה בסדר במשחק הקרוב".

הבלם גם התייחס לתחילת הדרך שלו בישראל, שהייתה לא קלה בלשון המעטה: "הגעתי לארץ חדשה והייתי צריך לעשות את ההתאמות, יש הרבה משתנים, אבל יש לי חברים טובים לקבוצה ומיום ליום אני מרגיש יותר בנוח ועם יותר ביטחון על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully