וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "המאזן בבלומפילד? חשוב שזה לא יחלחל לנו"

9.1.2024 / 16:50

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת מכבי תל אביב, הקשר הוותיק דיבר על בצורת הניצחונות והוסיף: "אני מגיל קטן יודע מה המשמעות של המפגש הזה". דגו: "המשחק מול כל יריבה ובכל מגרש תלוי בנו". על קינדה וסייף: "יעזרו לנו מאוד, לא יודע אם במיידי"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

ההזדמנות של מכבי חיפה להתקרב לפסגה תגיע מחר (רביעי, 20:30), כאשר האלופה תתארח אצל מכבי תל אביב בבלומפילד למשחק העונה הראשון ביניהן. הירוקים הקטינו את הפער מהצהובים לשמונה נקודות בעקבות ה-1:1 המפתיע שהפועל חדרה סחטה מהקבוצה של רובי קין, ובמשחק ההשלמה מהמחזור השביעי יוכלו לפתוח מחדש את מאבק האליפות. ניצחון ראשון על מכבי תל אביב בבלומפילד לראשונה מאז 2011 - והפער מהמקום הראשון ירד לחמש נקודות בלבד.

המאמן מסאי דגו דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ובה אמר: "מכבי חיפה היא האלופה בשלוש שנים האחרונות, צריכים לבוא מחר ומהרגע הראשון להראות דומיננטיות ולעשות הכל כדי לנצח. זה משחק ראשון שלי עם הקבוצה מול מכבי תל אביב, רוצה להתייחס למחר ופחות למה שהיה בשנים האחרונות"

"כולנו מכירים את היריבות בין המועדונים יהיה משחק גדול. יריבה חזקה ואיכותית אמרתי גם שאיבדנו נקודות שאני פחות מסתכל עליהם ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. מחר אנחנו צריכים לבוא מהרגע הראשון וכמו שאמרתי בכל מגרש מול כל יריבה שהמשחק תלוי בנו. אני מאוד מכבד את המאמן שלהם אותם והם עושים עונה יפה אבל אני תמיד מסתכל על הקבוצה שלי. ליאור שחקן מאוד חשוב אני אומר את זה הרבה פעמים וגם מול פנאתינייקוס אמרתי להם שגם שם המשחק תלוי בנו ועשינו את זה. שאני אומר את הדברים האלה זה חלילה לא לפגוע היריבה אני פשוט מאמין מאוד בקבוצה שלי.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מפגש ראשון מול מכבי תל אביב כמאמן הירוקים. דגו/ברני ארדוב

"כשרובי קין הגיע קצת התעמקתי כדי יותר להכיר אותו. כולם יודעים שהוא היה שחקן גדול והוא מוכיח שהוא מאמן מצוין. בכדורגל יש שחקנים ומחר יהיו שחקנים נהדרים על המגרש. גם אני וגם הוא צריכים לעזור לקבוצות, אבל השחקנים צריכים לבוא בגישה טובה. עלינו להאמין שאנחנו יכולים לנצח בכל מגרש. יש פה שחקנים מנוסים שעברו משהו בקריירה".

"מהרגע הראשון שהם חתמו מאוד שמחתי. שני שחקנים איכותיים ומוכשרים שעשו קריירה יפה. המשחק האחרון שלהם היה לפני חודש ומעלה, הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לזרוק אותם כמה שיותר מהר ואז חלילה יהיו פציעות. הם בסגל, אם הם ישחקו בטוח שהם יעזרו לנו".

"שמחתי מהבשורה על קינדה. הסגל מאוד קצר ויש כמה פציעות. גדי וקני יעזרו לנו, לא יודע אם במיידי. גדי מאוד מוכשר, אנחנו מכירים המון שנים, חיכינו שהוא יחתום. הוא בא לפה עם תשוקה אמיתית להצליח יחד עם כולנו, בטוח שהוא יהנה ויצליח".

ליאור רפאלוב, שמכיר טוב מכולם את היוקרה של המפגש הזה, אמר על כך שהירוקים לא ניצחו בבלומפילד מאז 2011: "רק אתמול נודע לי. באופן כללי זה נתון לא מחמיא, מכיוון שאתם מתעסקים בזה הרבה חשוב שזה לא יחלחל לנו. הבנתי שבשנים האחרונות היו התחלות משחק פחות טובות, צריך לשחק יותר בשליטה. מתחילת העונה לכל יריב, גם במשחקים האירופה, ניסינו להסתכל בלבן של העיניים. שמנו את הנתונים בצד והתרכזנו באלמנטיים הטקטיים ולהיות מוכנים פיזית, זה לא פשוט וזו תקופה אינטנסיבית. כשאין שום הפסקה באמצע, צריך לדעת להשתמש בסגל בצורה נכונה ולשתף כמה שיותר שחקנים במסע הזה. אני מגיל קטן יודע מה אלה המשחקים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. חוץ מהיוקרה של העיר, זה המשחק של השנה. מתרגש שהמשחק יתחיל"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור רפאלוב, מכבי חיפה. ברני ארדוב
"חשוב שהמאזן שלנו בבלומפילד לא יחלחל". רפאלוב/ברני ארדוב

"בלי קשר לתוצאה, אני לא חושב שהאליפות תוכרע מחר. אם נסתכל קדימה אנחנו עתידים לפגוש אותם עוד שלוש פעמים בליגה. ניצחון ייתן פוש אדיר, בטח לאור ההיסטוריה והפרש הנקודות בטבלה, אבל לא מאמין שלתוצאה תהיה השפעה על מי תהיה האלופה".

"כל השחקנים שגדלו בנוער יודעים על היוקרה והחשיבות של המשחק לכל המועדון ולקהל. לבוא עם אמוציות והאנרגיות הנכונות, בטירוף, זה חשוב מאוד. יהיה משחק מאוד אינטנסיבי, אבל אני חושב שיהיו עוד אלמנטים חשובים שנצטרך להיות מוכנים אליהם, כבר מהיום באימון ומחר במלון".

"זה נהיה דפוס של הרבה מאוד שחקנים, לשמור על אורח חיים נכון כדי להאריך את הקריירה. צריך פשוט לאהוב את המשחק, לקום כל בוקר ולאתגר את השחקנים הצעירים ולשאוב מהם אנרגיה. שואלים אם אני צריך מנוחה ואני אומר שאני בסדר. משתדל להינות מכל רגע במועדון שגדלתי בו, נהנה להיות פה"

על צ'ארון שרי: "חוץ משיתוף הפעולה המקצועי, יש לנו ילדים באותו הגיל ואנחנו שכנים, מבלים גם בזמן הפנאי. אני מנסה לדחוף אותו ולהחזיר אותו לארץ, מקווה שזה יתאפשר מהר כי אנחנו צריכים אותו מרוכז אך ורק לכדורגל. אין ספק לאף אחד בנוגע לאיכויות שלו והתרומה שלו למכבי חיפה, שחקנים כאלה הופכים אותי לטוב יותר. יש בינינו חיבור מצוין, אנחנו גם קרובים בגיל. מקווה מאוד שהוא יחזור להיות צ'ארון שרי שכולכם מכירים ואנחנו נעשה את הכל כדי לעזור לו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully