וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופ 16 במרחק נגיעה: הפועל חולון תשלים את המשימה באוסטנד?

אם ינצחו הערב (21:00) בבלגיה, הסגולים יכריעו את סדרת הפלייאין בליגת האלופות ויעלו שלב בליגת האלופות. עמית שרף: "נצטרך למנוע מהגארדים לייצר נקודות לעצמם ולאחרים"

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - ריאל מדריד 99:85/ספורט1

ניצחון אחד. זה מה שחסר להפועל חולון כדי להעפיל לטופ 16 בליגת האלופות, ואותו היא תנסה להשיג הערב (שלישי, 21:00) כשתתארח באוסטנד. לכאורה, משימה פשוטה. בפועל, היריבה הבלגית - שנכנעה לסגולים 80:70 במשחק הראשון בסדרת הפלייאין בשבוע שעבר - עדיין לא הפסידה העונה בבית.

הקפטן ניב משגב ימשיך להיעדר. אם ייכפה משחק שלישי ומכריע, הוא יתקיים ביום שלישי הבא בריגה. בניגוד לחולון, שהפסידה ברמת גן בסוף השבוע במסגרת ליגת העל, לבלגים היו שישה ימים להתכונן למפגש הזה.

הם ינסו בעיקר לעצור את משחק הריצה הישראלי; בסומבטהיי שבהונגריה נהנו עמית שרף ושחקניו מ-28 נקודות שהגיעו מאיבודי כדור של יריבתם. "כדי לנצח, נצטרך לשמור על הגארדים שלהם ולמנוע מהם לייצר נקודות לעצמם ולאחרים", אמר שרף.

מאמן הפועל חולון עמית שרף. fiba.com, אתר רשמי
סימן את המפתחות. שרף/אתר רשמי, fiba.com

המנצחת בין אוסטנד לחולון תשתלב בבית 12, שאליו כבר שובצו א.א.ק אתונה ומורסיה. הקבוצה הרביעית בבית תגיע מהסדרה בין פרומיתאס ללה מאן. היוונים ינסו להשלים הערב בפטראס את המשימה, לאחר שניצחו בחוץ 68:78 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully