וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש או מפח נפש: בית"ר ירושלים בנקודה שתקבע לאן הולכת העונה

9.1.2024 / 7:01

הסגל הקצר של הצהובים-שחורים על סף חוסר תפקוד, וללא 2-3 שחקנים שיצטרפו כבר בשבוע הקרוב יוסי אבוקסיס עלול למצוא עצמו במאבקי הישרדות נוספים. וגם: חובה לעשות סוף לפארסה של העונה - טרזייה תומא

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים הולכת ומתרחקת מהפלייאוף העליון אחרי הופעה חלשה אמש (שני) ו-1:1 בלבד מול מ.ס אשדוד בטדי. המארחת הייתה עייפה, לא דומיננטית, כמעט ללא אופציות מהספסל ושילמה את המחיר. גם בהסתכלות קדימה, עם הסגל הנוכחי הקבוצה תתקשה להתרומם ולייצר הצלחה או יציבות כפי שהקהל דורש, ובצדק - 10,000 מנויים ראויים לסגל עמוק וטוב יותר.

בסופו של יום, פרד פריידיי נופל מהרגליים ואין לו מחליף. היה תכנון כי אם הקבוצה תוביל הוא יוחלף בנהוראי דבוש, אך בעקבות הפיגור האופציה ירדה מהפרק. ירדן שועה וטימו מוזי מושכים פציעות ובחלק הקדמי המחליפים הם רום אליגון ודבוש הצעירים. בית"ר נופלת על עומק הסגל ואם בשבוע הקרוב לא יצורפו 2-3 שחקנים, היא עוד עלולה להידרדר למאבקי הישרדות בפלייאוף התחתון. אתמול היא פגשה מועמדת לירידה והתקשתה מאוד.

מכבי נתניה שיחקה בשבת נגד הפועל תל אביב. מהספסל שלה בחלק הקדמי עלו לירן רוטמן, ראצ'יד צ'ירינו ואיתמר שבירו, וכל זאת בזמן שאיגור זלטאנוביץ' לא כשיר. בבית"ר רק מיירון ג'ורג' לא כשיר ואין אופציות על הספסל, ובקבוצה ששואפת לפלייאוף עליון תחת עומסים לא יכול להיות סגל כה קצר.

דור מיכה, יובל אשכנזי, ירדן שועה שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. דני מרון
הפנים אומרות הכל. מיכה, אשכנזי ושועה/דני מרון
בית"ר ירושלים מחכה להחלמתו של עידן עמדי. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר ירושלים מחכה להחלמתו של עידן עמדי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אי אפשר שלא להתייחס לטרזייה תומא, הפארסה של העונה הזאת. בית"ר תקועה בחוזה לשנתיים עם שחקן שעושה טובה, שלא עשה מחנה אימונים, שחזר עם עודף משקל, אך גם כדי להשתחרר מחוזהו ולא ייתקע כאן מנסים להחזיר אותו לעניינים. הניסוי כשל: שחקנים לא מבינים מה שחקן עם גישה כמו שלו עושה במועדון. לא משנה אם ישחק במשבצת שלו שחקן פחות מוכשר - שחקן כזה הוא שפל למערכת וחייב להיחתך. כל רגע שאבוקסיס נותן לו לדרוך על הדשא הוא אשמה ישירה של המאמן, והוא חייב לשים לזה סוף.

שאפו מגיע לקהל הצהוב-שחור. אתמול האוהדים תמכו לאורך 90 דקות, מיעטו להתעסק במאמן או בקריאות גזעניות ודחפו את הקבוצה עד לסיום, אך השחקנים לא הרוויחו את התמיכה הזאת וגירדו נקודה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully