וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תהיה באליפות העולם: נבחרת הנשים בכדורמים הפסידה בפנדלים באליפות אירופה

8.1.2024 / 19:56

הנבחרת הישראלית הפסידה 5:4 לבריטניה בדו-קרב אחרי 9:9 במשחק ההצלבה. תתמודד על מקומות 9-12 במשחקי הדירוג וכשלה בניסיון להגיע לאליפות העולם בקטאר

מחוץ לקווים, 7.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים הפסידה הערב (שני) 5:4 בפנדלים לנבחרת בריטניה במשחק ההצלבה במסגרת אליפות אירופה. בעקבות ההפסד, ישראל תשתתף במשחקי הדירוג 9-12 ומחר בצהריים (14:30) תפגוש את גרמניה או צרפת. כמו כן, משמעות ההפסד כי הנבחרת פספסה הזדמנות להעפיל לאליפות העולם - אירוע סביבו היה בלגן רב כי התחרות תהיה בקטאר. כעת הסערה הזו נמנעה.

ישראל פתחה טוב יותר את המשחק, אך סיום רבע דומיננטי של הבריטיות קבע 3:3. לכחולות לבנות כבשו ורוניקה קורדונסקייה, יהב פרקש ונועה ססובר. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השני, קורדונסקייה ודינה נמקשטנסקי כבשו עבור ישראל ובמחצית לוח התוצאות הראה 5:5. המגמה נמשכה גם ברבע השלישי שהסתיים בתוצאה 8:8, לכחולות לבנות הבקיעו מריה בוגצ'נקו, נועה ססובר ודר מנקרמן. ברבע המכריע שער של הילה פוטוריאן ואחד נוסף של בריטניה הובילו לשוויון 9:9 ושלחו את ההתמודדות לפנדלים. בדו קרב הפסידה הנבחרת הישראלית 5:4 והיא כאמור תמשיך למשחקי הדירוג.

נבחרת ישראל בכדורמים נשים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
הופעה מאכזבת לנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

כבשו לישראל: ורוניקה קורדונסקייה (2), יהב פרקש, נועה ססובר, דינה נמקשטנסקי, מריה בוגצ'נקו, נועה ססובר, דר מנקרמן, הילה פוטוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully