וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "בשנים קודמות היה לנו אופי, עכשיו נראה אם הוא נשאר"

7.1.2024 / 15:18

מכבי חיפה תארח את הפועל ירושלים (20:30) ב"מבחן משמעותי". תחת בכר הירוקים ידעו לצאת ממשברים, האם הם יצליחו גם הפעם?

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בזמן שמכבי תל אביב בורחת בפסגה, הלחץ במכבי חיפה מרקיע שחקים ונראה שהתקופה הנוכחית היא המבחן הכי גדול של מסאי דגו מאז שמונה למאמן הקבוצה.

הערב (ראשון, 20:30) נגד הפועל ירושלים האלופה תארח משחק בית ראשון מאז שהגבלת הקהל צמחה ל-15 אלף ולכולם ברור שפתיחה לא טובה תגרום להרבה מאוד לחץ מכיוון היציעים. בשלוש העונות האחרונות, בהן הקבוצה זכתה באליפות, אחד הדברים שבלטו יותר מכל הייתה היכולת של מכבי חיפה לצאת ממשברים ולהיכנס למומנטום חיובי.

כך היה בעונה הראשונה אחרי שני הפסדים בתוך שבוע להפועל כפר סבא והפועל חיפה. כך היה גם בעונה הקודמת מאמצע ינואר עד אמצע פברואר, כשהירוקים ניצחו משחק אחד מחמישה ובין היתר הפסידו למכבי תל אביב.

"ברור שזה מבחן משמעותי", מודה גורם בחיפה, "אנחנו באים בסוג של גב לקיר והחוכמה תהיה לדעת להתגבר על זה".אחד השחקנים הבכירים הוסיף: "יש הרבה לחץ, בעיקר בגלל ההפרש מהמקום הראשון. התוצאות שלנו לא נוראיות אבל כשאתה במכבי חיפה אתה יודע שכל משחק שאתה לא מנצח מכניס ללחץ. "האופי היה תכונה בולטת שלנו בשנים הקודמות והיום זה מבחן להראות שנשארנו איתו".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימדד הרבה על התקופה הנוכחית. דגו/מאור אלקסלסי

דגו מתלבט אם לעלות עם שני קשרי אמצע עם אופי הגנתי יותר דוגמת מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד, ולתת לתיאור רפאלוב את המקום באגף - או להציב את רפאלוב במרכז הקישור ואת דין דוד בכנף. במקרה כזה ג'אבר או מוחמד יתחילו את המשחק על הספסל.

אך עם כל הכבוד למערך ואפילו לאלו שייעדרו מהסגל היום ויש לא מעט כאלה, דגו והשחקנים יודעים ששום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל הערב והלחץ שהחל בשבוע האחרון יהפוך לכדור לוהט שמי שייגע בו עוד עלול להכוות. "יש משחקים שיש בהם רק שורה תחתונה והיא ניצחון", אמר אחד השחקנים, "ניצחון היום יכול לשחרר לחץ כי העונה עוד ארוכה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully