וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורצ'ן באסי יעמוד בפני ועדת משמעת בעקבות התנהגותו בסכנין

7.1.2024 / 7:47

חלוץ הפועל פתח תקוה סירב להתחמם, הכעיס מאוד את אנשי הקבוצה וצפוי להיענש. אכזבה גדולה מהתיקו בסכנין ("הפוך לחלוטין מהמשחק נגד חיפה"), טישיירה צפוי לעזוב, החל מו"מ לצירוף גוזלן

תקציר: בני סכנין - הפועל פתח תקוה 0:0/ספורט1

פורצ'ן באסי יעמוד בפני ועדת משמעת וצפוי לספוג קנס מהמועדון על התנהלותו אתמול (שבת) בתיקו 0:0 של הפועל פתח תקוה מול בני סכנין.

החלוץ סירב תחילה להתחמם כאשר התבקש ועשה זאת רק לאחר שכנועים, דבר שהכעיס מאוד את אנשי המועדון. באסי מוערך מאוד בקבוצה, אך יש כעס רב עליו והתנהגותו כאמור תוביל להעמדתו לדין.

פורצ'ן באסי שחקן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
יעמוד לדין. פורצ'ן באסי/מאור אלקסלסי

המלאבסים התאכזבו מאוד מהתיקו מול בני סכנין, בעיקר בשל היכולת החלשה והעובדה שהקבוצה כלל לא סיכנה את השער של היריבה. "זה היה הפוך לחלוטין מהמשחק מול מכבי חיפה", קבע שחקן בהפועל פתח תקוה, "באנו נחושים ורצינו מאוד, אבל לא הלך לנו הפעם כלום בחלק ההתקפי".

הפועל פתח תקוה צפויה להיפרד מאנדרה טישיירה שלא מעוניין להישאר בקבוצה ובמועדון מבינים שככל הנראה יהיה עליהם לחפש שחקן זר אחר. טישיירה נחשב למעוז ההגנה והעזיבה הצפויה שלו מהווה מכה מקצועית קשה. במקביל, החלו שיחות עם שובל גוזלן כאשר בקבוצה רוצים מאוד לצרף את החלוץ שלא מקבל דקות בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully