וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפיה לצפון: השוער השלישי שהפך לשוער הראשון של הפועל פ"ת

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 12:04

כץ נפצע, ינאקופולוס אכזב, רן חשפיה ינסה לעצור את סכנין ולסייע לקבוצתו לעלות מעל הקו האדום: "חוויה שאי אפשר לתאר" (18:00)

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

בתחילת העונה, לא מעט גבות הורמו כאשר הפועל פתח תקוה החליטה ללכת עם עומר כץ הצעיר כשוער הראשון שלה. שוער, כך יודעים כולם, הוא אולי השחקן החשוב ביותר עבור קבוצת תחתית, כזה שיכול להיות ההבדל בין הישארות ותקיעת יתד בליגה, לבין ירידה מהירה אחרי עונה אחת בלבד. בפתח תקוה סמכו מאוד על כץ, ובכל זאת החליטו שהוא צריך תחרות רצינית והחתימו את ניקוס ינאקופלוס. הציפיה היתה שהיווני יהפוך מהר מאוד לשוער הראשון של הקבוצה וכץ יירד לספסל, אלא שעופר טסלפפה החליט להמשיך ולתת את הקרדיט לשוער הצעיר שלו. "היו כאלה שהרימו גבה איך יכול להיות שמביאים שוער זר והוא לא מקבל קרדיט", קובע שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו ידענו שלא סתם סומכים על עומר".

כץ נפצע לפני כחודש וכולם היו בטוחים שזמנו של היווני הגיע, אך מהר מאוד התברר שיאנקופולוס מתחת לרמה המצופה ומתקשה להציג יכולת טובה בלשון המעטה. המלאבסים החליטו ללכת על עוד מהלך אמיץ, כשהיווני שוב ירד לספסל, קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות המקצועיות וצפוי לעזוב בינואר. מי שהוקפץ לעמדת השוער הראשון הוא מי שהיה השוער השלישי ערב פתיחת העונה, רן חשפיה.

הערב (שבת, 18:00) מול בני סכנין כץ שוב יישב ביציע אינו וחשפיה שלא דמיין שישמש העונה כשוער ראשון בליגת העל שוב ימצא עצמו בין הקורות, כמו ב-2:2 מול מכבי חיפה. "זו חוויה שאי אפשר לתאר", הוא מספר, "במיוחד כשזה קורה במועדון שגדלתי בו. אני שמח שנתנו לי את ההזדמנות ואני ממשיך קדימה בכל הכח. אני מאמין שהמשחק מול מכבי חיפה הוציא אותנו לדרך חדשה, היה חשוב באמת לעצור את רצף ההפסדים והוכחנו לעצמנו שאנחנו לא נופלים גם מהקבוצות הגדולות. החוכמה היא לבוא גם מול סכנין ולקחת את הנקודות".

שחקן הפועל פתח תקוה עידן ורד עם המאמן עופר טסלפפה, השוער רן חשפיה. דני מרון
הרבה לחץ על הכתפיים. חשפיה לצד טסלפפה ו-ורד/דני מרון

הערב חשפיה יעמוד למבחן מול דור חוגי וחבריו, אך בפתח תקוה אופטימיים. "יש פה הרבה שחקנים צעירים וביניהם גם שני שוערים לא מנוסים", קובע גורם בקבוצה. "זה עולה הרבה פעמים בשכר לימוד, אבל בסוף יהיה פה שלד טוב לשנים הבאות ועם חיזוק נכון נישאר בליגה, והשחקנים האלה יהיו הרבה יותר מנוסים ותכליתיים בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully