וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה העלתה את מחיר הכרטיס, הנהלת הפועל תל אביב תסבסד

4.1.2024 / 19:47

היהלומים נקבו במחיר של 75 שקל לכרטיס למשחק בין הקבוצות בשבת (19:30, ספורט4), האדומים הודיעו על סבסוד של עשרה שקלים עבור אוהדיהם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

העלאת מחירי הכרטיסים בכדורגל הישראלי ממשיכה לתת את אותותיה. הערב (חמישי) הודיעה הנהלת הפועל תל אביב על החלטתה לסבסד עבור אוהדיה את המחיר לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה בשבת (19:30, ספורט4), אחרי שראשי המארחת סירבו למכור כרטיסים ב-65 שקלים כולל עמלת משרד הכרטיסים, כפי שהיה במפגש הקודם בין הקבוצות.

לטענת הפועל תל אביב, "על אף מאמצנו לשמור על עיקרון ההדדיות ולאחר פנייה שנעשתה על ידי הנהלת המועדון להנהלת נתניה, בדרישה שמחירי הכרטיסים לקהל החוץ במפגש בשבת יעמדו על אותו מחיר אשר נגבה מאוהדי היריבה בסיבוב הקודם (65 שקלים כולל עמלות משרד הכרטיסים) - לצערנו נתקלנו בסירוב. המחיר שנקבע עומד על 75 שקלים לכרטיס באינטרנט ובקופות (כולל עמלות משרד הכרטיסים).

"עקב כך, הנהלת המועדון החליטה לסבסד את ההפרש במשחק החוץ מול נתניה, כך שכל האדומים שיבחרו לרכוש כרטיס בקופות ובאתר 'לאן' ישלמו 65 שקלים כולל עמלות משרד הכרטיסים". יש לציין שלולא התערבות ההנהלה, ארגון האולטראס של הפועל תל אביב היה מודיע על החרמת המשחק.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ההנהלה מנעה חרם אוהדים בנתניה. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בסיבוב הקודם ניצחו האדומים את מכבי נתניה 0:2. מי שימשיך להיעדר הוא חוסה רודריגס הסובל מקרע בשריר. יהב גורפינקל, שזכה למנוחה נגד סכנין בשל עומס, צפוי לחזור להרכב.

בכל הנוגע לעתיד אלן אוז'בולט במועדון, בשלב זה ההצעות היחידות שהתקבלו עבורו הן להעבירה ללא תמורה, מה שלא על הפרק מבחינת האדומים בשלב זה, שדורשים לקבל עבורו סכום מינימום של 200 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully