וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הגב שלו: בבית"ר מחמיאים לפריידיי, ולא מודאגים מההחמצות

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 14:50

הניגרי כבש רק שער אחד העונה, אבל אבוקסיס מרוצה מהעבודה שלו והשינוי בגישה. מוזי יעבור מבחן כשירות לפני הפועל חיפה (20:30)

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:3/ספורט1

פרד פריידיי הבקיע העונה שער אחד בלבד, במחזור השלישי נגד חדרה, אבל למרות המספרים הנמוכים יחסית, הוא זוכה להערכה רבה. השבוע באסיפה שערך, יוסי אבוקסיס התמקד בחלוץ ובעבודה שהוא עושה במגרש, והחמיא לו: "העבודה שאתה עושה לא פחות חשובה מגולים. הרבה מאוד מצבים ושערים מתחילים מהעבודה שאתה עושה במגרש, עם הגב, בצדדים. לגולים אני לא דואג".

בבית"ר מפרגנים לחלוץ על הגישה לאורך כל התקופה האחרונה, על אף ההחמצות. בשל בעיות בירוקרטיות השחקן נתקע כאן במלחמה, עבר תקופה לא פשוטה, אך משדר מחויבות לקבוצה ולמועדון כמו שבבירה לא ראו ממנו אף פעם. "כשהראש שלו במקום הוא אחד החלוצים הטובים בארץ. גם הגולים יבואו", אמרו בקבוצה.

פריידיי מושך פציעה קלה כבר תקופה, אבל כמעט לא נח. כשמיירון ג'ורג' פצוע ואין חלוץ אחר משמעותי על הספסל, הניגרי הוא האופציה היחידה ובבית"ר רוצים לפתור את הבעיה הזו בחלון ההעברות.

פרד פריידיי בית"ר ירושלים. דני מרון
אבוקסיס תומך. פריידיי/דני מרון

טימו מוזי יעבור מבחן כשירות הערב. שחקן הכנף כבר התבקש לחפש קבוצה בקיץ, אבל בשבועות האחרונים הפך לבורג מרכזי - שחקן שאין תחליף למהירות ולהשפעה שלו במשחק המעבר, ובצוות המקצועי מייחלים לכך שיהיה כשיר.

אם מוזי לא יוכל לפתוח, טרזייה תומא או אמיר ברקוביץ' יחליפו אותו, וישנה גם אפשרות של מעבר ל-3 בלמים עם אוראל דגני - אז ירדן שועה ישחק כחלוץ לצד פריידיי. כ-4,000 אוהדי בית"ר צפויים להגיע לחיפה הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully