וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף החמיא לזרים החדשים, סמית': "השארנו את האג'נדה האישית בצד"

מאמן הפועל חולון הביע שביעות רצון מוואנוויין וברנס, והוסיף משאלה אחרי ניצחון בפתיחת הסדרה מול אוסטנד: "הלוואי שנעלה ויהיה לפחות משחק אחד עם האוהדים שלנו"

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

רק עוד צעד אחד. הפועל חולון עלתה אמש (רביעי) ליתרון 0:1 על פילו אוסטנד בסדרת הפלייאין בליגת האלופות, לאחר שניצחה 70:80 בסומבטהיי שבהונגריה, והיא רחוקה ניצחון נוסף מעלייה לטופ 16. הסגולים יתארחו במוצאי שבת ברמת גן, ואחר כך ייצאו למשחק השני בבלגיה, שייערך ביום שלישי.

"כקבוצה, היינו מאוחדים ושיחקנו בצורה לא אנוכית", סיכם ג'סטין סמית', שהצטיין עם 18 נקודות (6 מ-6 מהשדה) ו-8 ריבאונדים. "כל אחד השאיר את האג'נדה האישית שלו בצד. הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק, ובסופו של דבר, כשדברים השתבשו, ביצענו את המהלכים הנכונים והשגנו את הניצחון".

המאמן עמית שרף הזהיר: "אסור לשכוח שזו סדרה, ולכן עלינו לחשוב על המשחק הבא. לאוסטנד יש מאמן ותיק (דריו גרגה) ושחקנים ותיקים, כך שההתאמות יהיו חשובות מאוד. הם יעשו את שלהם, ואנחנו צריכים לעשות את שלנו. הם עומדים על מאזן 0:3 בבית, וניצחו כבר יריבות חזקות. המשחק יהיה הפעם מול קהל, וזה יהיה שונה. אנחנו צריכים להיות מוכנים".

מאמן הפועל חולון עמית שרף. דני מרון
מרוצה מהזרים. עמית שרף/דני מרון

שרף החמיא לשני הזרים החדשים בקבוצה. על האנס ואנוויין, שקלע 13 נקודות אחרי שסיים עם אפס במשחק הליגה האחרון, אמר: "אמין נואה היה שחקן חשוב, ואיבדנו אותו. ברגע שהבנתי שהאנס שוחרר, הספיק לי לראות משחק אחד שלו - ולא טוב במיוחד - כדי להבין כמה הוא חכם וכמה הוא יוכל לעזור לנו. נכון שאיבדנו קצת יכולת קליעה באחד על אחד, אבל הרווחנו חבר לקבוצה שיעשה הכל כדי לנצח. הוא רק בן 26, ויש לו כל כך הרבה ניסיון".

בנוגע לדיאונדרה ברנס, שסיים עם שתי נקודות וחמישה אסיסטים, הוסיף: "לא קל להביא רכז חדש לקבוצה שרצה שלושה חודשים. הוא בא, צריך את הכדור ביד וללמוד. אני גאה בו. אולי הסטטיסטיקה שלו לא מדהימה, אבל הוא לקח את ההחלטות הנכונות וראיתי ממנו שפת גוף נכונה. אנחנו משחקים בלי הרכז הישראלי והקפטן שלנו ניב משגב כבר חודש, והיינו זקוקים למישהו שינהל את המשחק יחד עם סי.ג'יי האריס. דיאונדרה רק ילך וישתפר ככל שישחק ויתאמן יותר".

לסיכום, הביע המאמן משאלה. "אין לנו באמת יתרון ביתיות בסדרה הזו, והקהל שלנו חסר לנו. הלוואי שנעלה שלב, ואולי יהיה לפחות משחק אחד בחולון עם האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully