וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הכמות לא גדולה, אבל יש זרים שמוכנים להגיע עכשיו"

3.1.2024 / 9:00

לפני בית"ר (חמישי, 20:30), מאמן הפועל חיפה התייחס לאפשרות שיצורף חיזוק ושלח מסר לאיתי בוגנים: "מצפים ממנו להיות יותר תכליתי"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

אחרי סיבוב ראשון מוצלח, הפועל חיפה תפתח מחר (חמישי, 20:30) את הסיבוב השני עם משחק בית נגד בית"ר ירושלים המשתפרת. האדומים מגיעים למפגש אחרי הפסד למכבי תל אביב ובאופן כללי נמצאים בתקופה פחות טובה.

"בית"ר קבוצה טובה עם מאמן מנוסה ושחקנים איכותיים. בתקופה הזו אין יותר מדיי זמן להתכונן ולאושש את השחקנים, אבל עשינו מה שאפשר", אמר המאמן רוני לוי. "אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות, בית"ר עם שחקנים מוכשרים ובגלל זה צריך משחק הגנה עם הרבה אחריות. נשאף לנצח את המשחק ולעשות את העבודה שלנו , ברור שגם נצטרך לשלוח יותר שחקנים לחלק הקדמי".

על כך שאיתי בוגנים מקבל קרדיט אך לא מנפק מספרים אמר לוי: "בוגנים הוא שחקן בית עם המון השקעה והמון נתינה לקבוצה. העומס עליו גדול מדי, הוא צריך להיות יותר מלוטש אבל בגילאים האלה צריך יותר סבלנות. אנחנו מצפים ממנו להיות יותר מדוייק ויותר תכליתי".

שחקן הפועל חיפה איתי בוגנים. קובי אליהו
רוני לוי מצפה ממנו ליותר. איתי בוגנים/קובי אליהו

על האפשרות לצרף זרים בזמן המלחמה אמר: "מהרושם שקיבלתי משיחות עם סוכנים יש מועמדים שמוכנים לבוא, הכמות לא גדולה כמו לפני המלחמה אבל יש שחקנים שמוכנים לבוא".

גם המגן אורן ביטון שנמצא בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית דיבר לקראת המשחק ואמר: "הולך להיות משחק קשה ושונה לחלוטין מהמפגש איתם בסיבוב הראשון. בזמנו הם היו לא סגורים על ההרכב, אבל הם מנוסים ויש להם קבוצה טובה עם הגנה חזקה. קשה לשחק כמות משחקים כזו בזמן קצר, כולנו מחלקים עומסים, אני עושה את מה שאני עושה הכי טוב ומקווה שנמשיך להיראות טוב בסיבוב השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully