וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתרון ביתיות בעירבון מוגבל: הפועל חולון מחכה לאוסטנד בהונגריה

סדרת הפלייאין בליגת האלופות תחל הערב (21:00), והסגולים ייאלצו לנדוד גם מהבית החלופי שלהם. האם דיאונדרה ברנס יביא סוף סוף יציבות לעמדת הרכז?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

הקרב על הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות ייפתח הערב (רביעי, 21:00), כשהפועל חולון "תארח" את פילו אוסטנד במשחק הראשון של סדרת הפלייאין. מסע הנדודים של הקבוצה הישראלית נמשך, כשאפילו אולמה החלופי הקבוע בריגה אינו זמין, ולכן היא תיאלץ לשחק בסומבטהיי שבהונגריה.

ואם כבר נדודים, אז בחולון יקוו לפחות שעמדת הרכז הראשון תנחת סוף סוף על קרקע יציבה. בקיץ עזב ג'ו רגלנד, מחליפו אמד קייבר נטש בתחילת המלחמה והמחליף של מחליפו ניק ג'ונסון סיים את חוזהו הזמני ונפרד גם הוא מהקבוצה. זו תהיה הופעת בכורה למוחתם הטרי דיאונדרה ברנס, בעוד ניב משגב ימשיך להיעדר בגלל פציעה במפשעה.

"סדרות תמיד מוציאות מקבוצה את המקסימום, בעיקר כשזה תוך כדי עונה", אמר המאמן עמית שרף. "לצערנו, אנחנו ללא הבית וללא הקהל המדהים שלנו, שבשלושת משחקי הבית בליגה דחף אותנו ועזר לנו. נצטרך לשמור בצורה אגרסיבית וחכמה, לשלוט בקצב המשחק ולייצר נקודות מהירות והתקפות מעבר שיביאו לידי ביטוי את היתרונות שלנו".

נתנאל ארצי, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
מחפשים יציבות. נתנאל ארצי/אתר רשמי, fiba.com

שתי הקבוצות נפגשו כבר בשני קמפיינים קודמים במפעל (אשתקד ובעונת 2019/20), והבלגים ניצחו בשלושה משחקים מתוך ארבעה. המנצחת בסדרת הטוב משלושה תשתבץ לבית עם א.א.ק אתונה, מורסיה והמנצחת בין לה מאן לפרומיתאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully