וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN התנצלה בגלל אוהדת שחשפה חזה בשידור, והפכה אותה לכוכבת

3.1.2024 / 16:00

הרשת נאלצה להביע התנצלות לאחר במהלך שידור של משחק מכללות נראתה אישה חשופת חזה לשניות ארוכות. ההצעה הענקית מאתר למבוגרים לא איחרה לבוא

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

גמר פוטבול המכללות/יעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פוטבול מכללות הוא אחד מענפי הספורט הנצפים ביותר בארצות הברית במהלך השנה. במשחק במסגרת ה"שוגר בול" שהתקיים בניו אורלינס בין טקסס לוושינגטון, האחרונה ניצחה 31:37 ועלתה לגמר הטורניר שם היא תפגוש את מישיגן בקרב על התואר היוקרתי - אך את תוצאת המשחק רוב הצופים ברשת ESPN לא יזכרו, אלא את האירוע שקרה במהלך הפסקת הפרסומות.

רשת הספורט האמריקאית שידרה צילום מרחוב ברבון המפורסם בניו אורלינס שבו אוהדים רבים צפו במשחק בברים, כשלצד הפרסומות במסך הקטן בצד, הופיעה אישה על המסך הגדול כשהיא חושפת את החזה שלה אל עבר מרפסת בה שהו רבים תוך כדי חגיגות הצפייה המסורתיות.

ההשערה הרווחת ברשתות החברתיות היא שהבחורה לא הייתה מודעת למצלמה אלה שבדומה לנהוג בחגיגות המרדי גרא בעיר, היא חשפה את החזה כדי להשיג סט חרוזים בשווי חצי דולר מהצופים במרפסת מעליה.

פוטבול מכללות חשיפה חזה. טוויטר, צילום מסך
הרגעים הפרובוקטיבים בשידור/צילום מסך, טוויטר

אמנם חשיפת החזה התרחשה רק למספר שניות, אך ברשת לא קטעו את השידור והתנצלו בסיומו: "אנחנו מצטערים על הרגע הזה ושהאירוע שודר בשידור ישיר", אמר ביל הופהיימר מ-ESPN.

ההתפתחות המפתיעה הגיעה לאחר מכן, כשהבחורה הפכה למפורסמת בעקבןת הפרשה, וקיבלה הצעה מאתר למבוגרים - 100 אלף דולר לשעה אחת בלבד עם מצלמת רשת. "היא ה-MVP האמיתית של המשחק", נמסר מהאתר, "ראינו כבר לא מעט פעמים חזה של נשים, אבל זאת תפסה את עינינו, ואת של כל אמריקה. לא ידענו שגם ESPN בקטע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully