וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקראם בכרמל: הראגבי בחיפה ממשיך להתפתח

2.1.2024 / 7:48

מחלקת הראגבי של מכבי חיפה כרמל בתאוצה, עם מאמן חדש והרחבת הפעילות בדגש על קבוצת הנשים. מפוני הדרום והצפון הוזמנו לפעילות בחינם

יורה ונגרוב. יחצ,
יורה ונגרוב/יחצ

באגודת מכבי חיפה כרמל מרחיבים את הפעילות במחלקת הראגבי. במחלקה החליטו על שינוי בעמדת המאמן, במסגרתו מונה יורה ונגרוב לתפקיד המאמן הראשי. באגודה מאמינים שונגרוב בעברו, שבעברו היה שחקן בולט בנבחרות הראגבי ברוסיה, יצליח לשדרג מקצועית את המחלקה ולהוביל אותה למקומות גבוהים.

באגודה עצמה הבהירו כי במסגרת הניסיון לפתח את הענף מושקעים משאבים, על מנת להרחיב את הפעילות במחלקה הכוללת במסגרתה קבוצת גברים, מחלקת נוער וכמו כן קבוצת נשים בוגרות עליה שמים דגש במחלקה.

ארז גולן, מנהל במחלקת הראגבי: "ראגבי הוא השילוב אולטימטיבי בין כדורגל לג'ודו. מדובר במשחק קבוצתי הדומה למשחק הכדורגל ובלחימה הדומה ללחימת ג'ודו. אני שמח לשתף כי לאחרונה הצטרפו ילדים רבים כמו כן אנחנו עובדים בהרבה בתי ספר וחושפים את הענף לילדים רבים".

אגב, בעקבות המלחמה בעזה ובמסגרת ההירתמות של האגודה גם במחלקת הראגבי מוזמנים תושבי העוטף וגבול הצפון המפונים שמתארחים באזור חיפה להשתתף באימונים בחינם וללא כל התחייבות במטרה להנעים את זמנם ולחשוף אותם לענף.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully