וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "צריך לנצח כל משחק ולקוות שבסוף הדברים יהיו תלויים בנו"

2.1.2024 / 10:56

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת הפועל פתח תקוה (ד', 20:15, ספורט3): "לא חושב לרגע על המשחק מול מכבי תל אביב, יש עוד ארוכה והרבה נקודות בקופה". על הפציעות של חג'ג' וחלאילי, שנמצאים בספק: "הם לא רגילים לקצבים האלה". על קינדה וסייף: "מחכה להם, הסגל קצר מאוד"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה (רביעי, 20:15, ספורט3). האלופה שרחוקה שמונה נקודות מהפסגה תחסר כמובן את שואו ועבדולאי סק שהמריאו לאליפות אפריקה, ענאם חלאילי בספק בעוד עילאי חג'ג' שאינו כשיר ב-100 אחוז ככל הנראה יתחיל על הספסל. שון גולדברג צפוי לחזור להרכב וחברו להגנה רמי גרשון סובל מעומס על שריר הירך האחורי, ורק במהלך היום יוחלט האם ייכלל בסגל.

"אנחנו בתקופה מאוד עמוסה, כל שלושה-ארבעה ימים משחק. גם אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים אין זמן לחשוב, כי צריך להתכונן למשחק הבא", אמר דגו. "ברור שהיתה אכזבה גדולה מול הפועל תל אביב, רצינו לנצח, באנו בתקופה טובה ונעצרנו. זה לא מה שרצינו, אבל זה קורה. הלוואי שנרוץ שוב ככה. מחר יש לנו משחק מול חיה פצועה, הפועל פתח תקוה לא עשתה לנו חיים קלים פעם שעברה, אבל זה תלוי בנו".

על המשחק מול הפועל תל אביב אמר: "שלטנו, אבל לא יצרנו מצבים ולא הגענו למספיק מצבים. אין מה לעשות. לא היינו במשחק התקפה מספיק טוב, וזה קורה. אני מקווה שמחר נחזור להיות הקבוצה החזקה שיוצרת הרבה מצבים ולוחצת כמו שצריך. אני מאמין וסומך על השחקנים שלי. אם נמשיך ונרוץ כמו שהגענו עד יום ראשון, גם קבוצות אחרות יאבדו נקודות. מכבי תל אביב רצים טוב אבל העונה ארוכה, יש הרבה נקודות בקופה. אני בחור אופטימי מטבעי. בסוף צריך להסתכל על עצמנו, לא משנה מה קבוצות אחרות עושות. צריך לנצח בכל משחק ולקוות שבסוף הדברים יהיו תלויים בנו".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אופטימי. דגו/מאור אלקסלסי

המאמן נשאל על משחק העונה שבאופק מול מכבי תל אביב ואמר: "אני מסתכל רק על המשחק הקרוב. יש מחר משחק חוץ באמת קשה. ביום ראשון יש הפועל ירושלים. נתקדם לאט לאט, אני לא חושב לרגע על המשחק מול מכבי תל אביב".

על ההיעדרות של סק ומצב הסגל: "לכל שחקן פה יש מחליף טוב, למרות שהוא מאוד חשוב לנו. גם בלעדיו היינו צריכים לנצח, הבעיה פחות היתה קשורה בהגנה. חלאילי קיבל מכה חזקה בברך, הוא אמור להתאמן היום. חג'ג' מרגיש את הרגליים, הקצבים הם לא כמו שהם היו רגילים אליהם בשנה שעברה בנוער ובלאומית. הצוות הרפואי לא רצה שניתן לו לשחק מול הפועל תל אביב. נראה היום מה קורה איתו, זה נוצר רק מעומס משחקים".

על צירופם של גדי קינדה וקני סייף: "התכונות של גדי וקני שונות ממה שיש לנו בסגל. אני מחכה להם, כי הסגל קצר מאוד. כולם יעזרו לנו, כל מי שיגיע ומי שעוד יצטרף. אני לא רוצה להסתכל רחוק מדי".

עוד בוואלה!

אשתו של לסובוי יהודיה, במכבי חיפה אופטימיים בנוגע לאזרוחו

לכתבה המלאה
גדי קינדה באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"התכונות של גדי וקני שונות ממה שיש לנו בסגל". קינדה/אודי ציטיאט

על האפשרות שישחרר חלק מהשחקנים בינואר: "איך אני יכול לדבר על לשחרר שחקנים כשכל משחק אנחנו שוברים את הראש עם מי ללכת? גם שיבלי - מחר הוא יכול לשחק, כי אנחנו דלילים. כרגע אף אחד לא משוחרר, כולם חשובים, כל מי שמחוץ לסגל יכול להיכנס להרכב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully