וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מגבירה את החיפוש אחרי קשר אחורי. ומה עם הנייחים?

1.1.2024 / 10:07

האדומים-שחורים סגרו סיבוב ראשון מוצלח, אבל רוני לוי מתריע: "הסיבוב השני תמיד יותר קשה". הצוות המקצועי ישים דגש על בעיטות חופשיות אחרי עוד ספיגה מנייח

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל חיפה עם סיום הסיבוב הראשון. מצד אחד במועדון מרוצים מאוד מכך שהקבוצה מדורגת במקום השלישי, אבל מצד שני ההפסד אתמול (ראשון) 1:0 למכבי תל אביב קבע שהאדומים-שחורים הפסידו לשלוש הקבוצות המובילות בישראל בשנים האחרונות (מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע) וגם לא הצליחו לכבוש מולן.

המאמן רוני לוי הפתיע רבים כשהחליט לספסל את גיא מלמד. המאמן הבהיר שרצה מהירות בחלק הקדמי וכן לשמור על מלמד מעומסים אך השחקן עצמו, כך העידו חבריו, היה מופתע מההחלטה ומאוד רצה לפתוח נגד המוליכה.

לוי סיכם אתמול: "אין לי טענות לשחקנים, הם נתנו את כל כולם. מכבי קבוצה שדורשת הרבה מאמץ פיזי מולה. לא היינו שקטים בחצי הראשון עם הכדור. ספגנו גול מקרן שהוא גול של נאיביות וקל מדי. נגד קבוצות גדולות מאוד מסוכן שהמשחק נפתח ויכול ללכת לכמה כיוונים, אבל דווקא ברגעים האלה החבר'ה החזיקו טוב בכדור יחסית. אבל לא היינו מדוייקים ואולי היינו צריכים להעז יותר".

שחקני הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רגשות מעורבים אחרי ההפסד. הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

המאמן הוסיף: "אני יוצא עם תחושה של פספוס. הסיבוב הראשון הוא טוב מאוד עובדתית, אבל הסיבובים השניים תמיד יותר קשים. יש משחק כל 3-4 ימים וזה מאוד קשה. יהיו מאבקים על כניסה לפלייאוף, זה יהיה יותר קשה. יש לנו חבר'ה טובים עם תלכיד טוב קבוצה מאוד מאוחדת ומגובשת".

בצוות המקצועי לא אהבו שהקבוצה שוב ספגה אחרי מצב נייח מצב וישוחחו על כך עם השחקנים. "היינו נאיביים בכדורים נייחים ואסור שזה יקרה - בטח לא נגד מכבי תל אביב" אמר המגן אורן ביטון שזכה למחמאות גדולות על יכולתו, "זה מבאס רצינו לגמור את הסיבוב ואת השנה יותר טוב. הצבנו לעצמנו מטרה להיות בפלייאוף העליון אנחנו חייבים לעשות את זה ואנחנו מקווים שנעשה את זה. הסיבוב השני יהיה יותר קשה וזה יהיה קרבות ישירים על הכניסה לפלייאוף".

בחיפה מגבירים את החיפוש אחרי קשר אחורי זר כאשר בצוות המקצועי משוכנעים שזו העמדה שהכי נדרש לחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully